וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע לשיא? קרי: "רוצה למתוח את הגבולות, לא מסתפק בהישגים שלי"

ביום הולדתו ה-28, תוהים בארצות הברית אם סטף הגיע לתקרה שלו. קר: "שום דבר כבר לא יפתיע אותי, אין גבול למה שהוא יכול לעשות". לברון מתמוגג מרוח הלחימה של פריי, כרמלו מאותת לניקס, וגם: השינוי של לו לעומת בלאט

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
זה עוד יגדל? קרי/GettyImages

מספרי הלילה

* גולדן סטייט הפכה לקבוצה המהירה בהיסטוריה שמגיעה ל-60 ניצחונות בעונה.

* הווריירס עלו למאזן של 49 ניצחונות ביתיים רצופים, הרצף הארוך בתולדות ה-NBA.

* עד כמה הווריירס נראו טוב הלילה? 78 אחוז מהסלים שלהם נקלעו כתוצאה מאסיסטים, שיא עונתי.

* סטף קרי קלע חמישה סלי שדה ברבע השלישי, בדיוק כמו כל ניו אורלינס. ההבדל? קרי עשה זאת עם 6 זריקות, בעוד הפליקנס נזקקו ל-27.

* קרי גם השווה את שיא הנקודות שלו ביום הולדתו. גם ב-2014 הוא קלע 27 נקודות מול קליבלנד.

* אנדרו בוגוט קלע את השלשה הראשונה שלו מאז מרץ 2013 והשלישית בסך הכל בקריירה.

* ראסל ווסטברוק מוביל את ה-NBA במשחקים עם טריפל דאבל. עד היו לו העונה 12 כאלה, ו-31 בסך הכל בקריירה.

* ווסטברוק הפך לשחקן הראשון מאז החלה הספירה בעונת 2002/03 שמגיע לטריפל דאבל במחצית הראשונה.

* לברון ג'יימס לא אוהב את המפגשים מול יוטה. הוא הפסיד בחמשת המשחקים האחרונים שלו בסולק לייק סיטי.

* בשני המשחקים האחרונים של דאג מקדרמוט מול טורונטו הוא קבע שיאי קריירה בנקודות. בראשון צלף 29, הלילה נעצר רק על 30.

סטיב קר מאמן גולדן סטייט. AP
שום דבר לא יפתיע אותו. קר/AP

הציטוטים

ריילי קרי ורבבות הצופים באורקל ארינה דאגו לציין את יום הולדתו ה-28 של סטף קרי באופן מיוחד, אך רק כשה-MVP בכבודו ובעצמו עלה לפרקט וסיים עם 27 נקודות ב-107:125 של הווריירס על ניו אורלינס החלו החגיגות האמיתיות. גולדן סטייט הפכה לקבוצה המהירה ביותר בתולדות ה-NBA שמגיעה ל-60 ניצחונות, ולא נראה שהיא או קרי מתכוונים לעצור גם כשהעונה הרגילה מגיעה לישורת האחרונה.

כעת, כשקרי מציב לעצמו רף חדש מדי יום, תוהים בארצות הברית האם הוא כבר הגיע לנקודת הסף והאם ניתן בכלל לשפר את היכולת מכאן. "לעולם לא אהיה מרוצה, לעולם לא אנוח על זרי הדפנה", אמר סטף בסיום. "אני תמיד מחפש דרכים להשתפר. אני מניח שבאופן רשמי אני נמצא בשיא שלי, אבל אני מקווה למתוח את הגבולות".

גם סטיב קר נשאר אופטימי, ולו משום שהאמין בעונה שעברה שכוכבו לא יכול להיראות טוב יותר. "הייתי משוכנע שאשתקד הוא הגיע לשיא, אבל טעיתי. הוא זכה ב-MVP, אבל העונה הוא הרבה יותר טוב, ואני לא חושב שיש מישהו שיכול לפקפק בקביעה הזו. כשזה נוגע לסטף, שום דבר כבר לא יפתיע אותי".

עוד באותו נושא

טריפל דאבל 12 העונה לווסטברוק, ניצחון לווריירס, הפסד לקליבלנד

לכתבה המלאה

ריילי קרי מקדישה לסטף שיר לכבוד יום ההולדת

אנדרו בוגוט ומריס ספייטס הוסיפו ש"אין גבול להצלחה שלו" וכי "על פי מה שאנחנו רואים באימונים, לא נראה שהוא הגיע לשיא שלו".

ואחרי פסטיבל קרי, גולדן סטייט התפנתה לחגוג את ההישג החדש. הווריירס הפכו לקבוצה המהירה ביותר ב-NBA שמגיעה ל-60 ניצחונות בעונה הרגילה, והם מתקרבים בצעדי ענק לשבירת השיא של שיקגו המיתולוגית מעונת 95/96, שניצחה 72 משחקים לפני הפלייאוף. "לקבל כזו, עם כל כך הרבה כישרון וכל כך איכות, ועוד בפעם הראשונה שלך כמאמן ראשי - זה דבר נדיר, מאוד נדיר", התפייט סטיב קרי "אני בר מזל על כך שזכיתי לאמן את החבורה הזו".

אלווין ג'נטרי, עוזרו של קר עד העונה שעברה, הוסיף ש"אף אחד לא משחק כמוהם בליגה הזו. יש רגעים שהסכר נפרץ, ואי אפשר לעצור אותם גם אם החיים שלך תלויים בזה".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
הוא דווקא מרוצה. לברון/AP

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ומבול שלשות, קליבלנד חזרה לגודל טבעי עם הפסד 94:85 ליוטה, בו דייקה רק ב-23 אחוז מחוץ לקשת וזרקה 42 פעמים משם. "היו לנו צ'אנסים לנצח, אבל זרקנו הרבה יותר מדי מבחוץ הלילה", פרשן לברון ג'יימס. "אנחנו חייבים ללמוד ללכת לצבע כשדברים לא עובדים. אני לא חושב שהלכנו צעד אחורה, אבל הג'אז ניצלו את הטעויות שלנו בקלות".

במהלך הרבע האחרון צ'אנינג פריי וטריי ליילס התעמתו פיזית והורחקו, כשג'ו אינגלס מנסה להפריד. לברון, שנראה כמי שמסתדר היטב עם פריי מאז בואו, עודד את הפורוורד ואמר בסיום: "אהבתי את זה. הוא שחקן ותיק שלא הולך לוותר לאף אחד. אנחנו צריכים שחקן שיידע לעמוד שלו".

צ'אנינג פריי, קליבלנד קאבלירס, עם טריי ליילס, יוטה ג'אז. AP
הרוחות התלהטו. פריי עם ליילס/AP

בסיום הודיע טיירון לו כי בכוונתו להעניק מנוחה למספר שחקנים, ביניהם לברון ג'יימס וקווין לאב, לקראת הישורת האחרונה של העונה. "הם שיחקו קשוח מאוד. החילופים האוטומטיים שלהם פגעו בנו. כשהם החליפו הכל מעמדת הרכז עד הסנטר, זה גרר אותנו למשחקי אחד על אחד".

דקות ארוכות אחרי המשחק, קיירי אירווינג חזר לפרקט כדי לתרגל זריקות מחוץ. אירווינג סיים את המשחק עם 7 מ-23 בלבד מהשדה, ואמר לאחר מכן כי "חזרתי לזרוק כי הייתי חייב למצוא דרך לצאת מהערב העגום הזה".

אגב, העיתונאי ואיש הסטטיסטיקה דייויד לוק המחיש את חלוקת הדקות השונה של טיירון לו לעומת דיוויד בלאט. לוק הציג טבלה הממחישה כיצד קיירי אירווינג ולברון ג'יימס משחקים הרבה יותר יחד מאז עזיבת בלאט, בעוד אירווינג ולאב חולקים פחות דקות בצוותא.

כרמלו אנתוני ממשיך להתלבט בנוגע לעתידו בניקס. הפוורורד גילה אמש כי ערך שיחה כנה עם פיל ג'קסון, בה הודיע לו כי יהיה עליו לבצע שינויים משמעותיים בסגל כדי שיחליט לממש את האופציה להישאר בתפוח הגדול. "הכדור בידיים שלהם עכשיו. לניקס יש הזדמנות לעשות משהו באוף סיזן, הם חייבים לעשות משהו", אמר. "זה היה עיתוי טוב לשיחה בינינו. לא אכנס לפרטים, אבל אני שמח שדיברנו וקיבלנו ממנו פידבק חיובי".

קורט ראמביס כרמלו אנתוני ניו יורק ניקס. GettyImages
דרוש שינוי. כרמלו עם קורט ראמביס צילום: GettyImages)/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully