וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע העפיל לסיבוב השני בטורניר גואנגז'ו

המדורג הבכיר של ישראל ניצח בשלוש מערכות את הירוקי מוריה היפני ויפגוש בסיבוב השני של הצ'אלנלג'ר בסין את וו המקומי או תומפסון האוסטרלי. יטפס למקום ה-86 בעולם

דודי סלע העפיל הבוקר (שלישי) לסיבוב השני בצ'אלנג'ר גואנגז'ו (על סך 50 אלף דולרים) בסין לאחר שגבר בשלוש מערכות על הירוקי מורייה היפני 4:6, 6:1, 5:7 בתוך שעה ו-48 דקות. הישראלי המדורג 88 בעולם ושני בטורניר התאושש ממפגש הדיוויס המאכזב שעבר עליו נגד הונגריה לפני עשרה ימים, וישחק בסיבוב השני נגד המנצח במשחק בין די וו הסיני המדורג 171 בעולם לג'ורדן תומפסון האוסטרלי המדורג 123 בעולם.

דודי סלע טניסאי. ניב אהרונסון
התאושש מהאכזבה בדייויס. דודי סלע/ניב אהרונסון

דווקא היפני המדורג 190 בעולם החל את המשחק טוב יותר ושבר במשחקון השלישי בדרך ליתרון 1:3. בשלב הזה התעורר המחבט מספר 1 של ישראל, שבר בחזרה, ובמצב של 4:5 לטובתו השיג שבירה שנייה במערכה בדרך לניצחון 4:6. גם במערכה השנייה השיג היפני שבירה מוקדמת, עלה ל-1:3, אלא שכאן סלע לא התאושש, נראה עצבני, נשבר פעמיים נוספות והפסיד את המערכה 1:6. במערכה השלישית היה זה סלע ראשון לשבור ראשון בדרך ליתרון 2:3, אלא שמוריה שבר בחזרה, והשניים המשיכו במגמה כששברו אחד את השני פעמיים נוספות בדרך ל-4:4. במשחקון העשירי במערכה השיג הישראלי שבירה מכרעת בדרך לניצחון.

בעקבות הניצחון יעלה הישראלי למקום ה-86 בעולם, כשהוא המדורג הבכיר בטורניר אחרי הדחתו של טארו דניאל היפני, ואם יתקדם בצורה משמעותית בגואנגז'ו יוכל לחזור ל-80 הראשונים בעולם. אמיר ויינטרוב, שהיה מדורג ראשון במוקדמות הטורניר, הודח כבר בסיבוב הראשון בצורה מאכזבת.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully