וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ענבר ורמי כהן נפגשו עם ניר אלון, שלא ינקוט בשלב זה בהליכים

ההסתדרות שיגרה מכתב אזהרה להפועל תל אביב על רקע העיכוב במשכורות, המנכ"ל והיועץ נפגשו עם ניר אלון והציגו לו מסמכים המוכיחים שהעברה בנקאית מחו"ל של 830 אלף דולר מתעכבת

one

מנכ"ל הפועל תל אביב ניר ענבר והיועץ רמי כהן, נפגשו היום (שלישי) עם ניר אלון בנוגע להלנת שכר השחקנים במועדון.
השניים הציגו לאלון מסמכים המוכיחים כי העברה בנקאית מחו"ל של 830 אלף דולר מתעכבת בשל נושאים הקשורים בבנק ישראל ובקבלת אישור טכני להעברה. ענבר, כהן ואלון הגיעו להסכמה כי ארגון השחקנים ימתין לפתרון הסוגיה ולא ינקטו בשלב זה כל הליכים.

הפגישה הזו התבצעה בהמשך למהלך של ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות החדשה, ששלח הבוקר (שלישי) מכתב למנכ"ל הפועל תל אביב ניר ענבר ובו דרישה לשלם לשחקני הקבוצה את משכורות חודש פברואר עד יום חמישי בצהריים. אלון כתב במכתב כי נודע להסתדרות שהקבוצה טרם שילמה את משכורות חודש פברואר על אף שהיה צריך לשלמן עד התשיעי בחודש.

"השחקנים זכאים למלוא שכרם במועד, בין על פי חוזה העסקתם ובין על פי כל דין", כתב אלון. יש לציין כי מכתב זהה נשלח שלשום להנהלת מכבי נתניה על ידי אלון, ובו דרישה לשלם את המשכורות עד היום (שלישי) בשעות הצהריים, דבר שבוודאות לא יקרה.

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי, עם הבעלים אמיר כבירי ועם ניר אפרתי. יוסי ציפקיס
הלחץ גובר. כבירי/יוסי ציפקיס

זמן קצר לאחר מכן, האדומים ניסו להסביר את הקשיים בתזרים הכספי עם הודעה רשמית בעמוד הפייסבוק בזו הלשון: "בתקופה האחרונה נפוצו ידיעות ושמועות בנוגע למצב הכלכלי של המועדון ועל כן הנהלת הפועל תל אביב מבקשת להבהיר: מיום כניסתו של אמיר כבירי למועדון, שולמו מיליוני שקלים לכיסוי חובות עבר רבים שמקורם בהנהלות הקודמות, דוגמת תשלומים בעבור שכר ורכישות שחקנים דוגמת איתי שכטר וגילי ורמוט מקייזרסלאוטרן, תשלומים לרשויות השונות, חובות לחברת האבטחה ותביעות נוספות שהצטברו וממשיכות להצטבר, שחלק ניכר מהם לא היו ידועים בתחילת העונה. הנהלת המועדון מתמודדת עם חובות אלו היוצרים קושי תזרימי מסוים, ולכן החלה ביישום תכנית ייעול כלכלית שתביא בזמן הקרוב לשיפור ניכר במצבו הכלכלי של המועדון.

"המצב הוסבר לאשורו לשחקני הקבוצה שמודעים לכך כי משכורותיהם ישולמו בהקדם, עם השלמת ההליך הבירוקרטי הכרוך בהעברת הכספים מחו"ל לקופת המועדון. השחקנים הביעו תמיכה ואמון מלא בהנהלה שנמצאת עימם בקשר ישיר וזאת ללא מתווכים או סיוע מבחוץ".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שוער הפועל תל אביב, אריאל הרוש. ברני ארדוב
"הופתענו לגלות שפנו בשמנו". הרוש/ברני ארדוב

אריאל הרוש, שוער האדומים בתגובה לפעולת הארגון ואמר: "הופתעתי לגלות שניר אלון וארגון השחקנים פנו לקבוצה בשם שלנו כביכול בנושא המשכורות. אם היו מדברים איתנו קודם הם היו מבינים שאין בכך צורך, אנחנו משוחחים עם ההנהלה כל הזמן וכבר לפני כמה ימים הוסבר לנו שיהיה עיכוב של מספר ימים במשכורות וכולנו מקבלים זאת בהבנה ונמצאים מאחורי ההנהלה במאת האחוזים בדיוק באותו אופן שהיא נמצאת מאחורינו בהכל".

אמש פורסם כי משכורות חודש פברואר צפויות להתעכב בגלל קשיים טכניים ובירוקרטיים בהעברות כספים מחוץ לארץ - כך על פי טענות המועדון. הלחץ על הנהלת המועדון הולך וגדל לא רק בגלל העיכובים בתשלומים לעובדי ושחקני הקבוצה, אלא גם בגלל שיותר ויותר ספקים שעובדים עם המועדון ואנשים שעזבו ואמורים לקבל חלק משכרם, דורשים את כספם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully