וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר נוגעת בחלום, ראניירי: "חושבים רק על המשחק הבא"

גם אחרי שהגדילה מחדש את הפער בפסגה ל-5 נקודות, מאמן לסטר שמר על צניעות: "לא חושבים קדימה מדי". רפא בניטס, שהפסיד בבכורה בניוקאסל: "חשבתי שאנחנו יכולים להוציא משהו"

one

לסטר ממשיכה להתקרב בצעדים איטיים אך בטוחים לעבר תואר האליפות ואמש (שני) הקבוצה של קלאודיו ראניירי הגדילה מחדש את הפער מטוטנהאם בפסגה ל-5 נקודות אחרי 0:1 קטן על ניוקאסל. מי שקיבל באופן טבעי את רוב המחמאות הוא שינג'י אוקזאקי היפני שכבש שער ניצחון מרהיב במספרת, ויש שכבר מכנים אותו שער האליפות.

קלאודיו ראניירי מאמן לסטר עם רפא בניטס מאמן ניוקאסל. GettyImages
האיטלקי גבר על הספרדי. ראניירי ובניטס/GettyImages

קלאודיו ראניירי, מאמנה של לסטר שמר על צניעות בסיום המשחק ואמר: "זו לא הייתה ההופעה הכי טובה שלנו אבל הראינו רוח לחימה. עשינו הגנה טובה מאוד. אנחנו לא חושבים קדימה אלא רק על המשחק הבא מול קריסטל פאלאס. צעד אחרי צעד, זו הפילוסופיה שלנו. השחקנים של ניוקאסל שיחקו טוב מאוד ואני בטוח שהם לא יירדו".

ראניירי הוסיף: "זה היה משחק קשה מאוד, אבל אנחנו ניצחנו. אני יודע ששיחקנו טוב יותר במשחקים הקודמים, אבל לקחנו שלוש נקודות וזה מה שחשוב בשלב הזה של העונה. על אוקזאקי: "אני שמח מאוד בשבילו משום שהוא עובד קשה מאוד כל הזמן והוא עושה עבודה טובה כל העונה".

רפא בניטס, המאמן הספרדי שרשם את הבכורה שלו כמאמן ניוקאסל, אמר: "אני רוצה לחשוב על הדברים החיוביים. הגבנו טוב ולחצנו טוב. חשבתי שאנחנו יכולים להוציא תוצאה טובה והייתי משוכנע שאנחנו יכולים לעשות את זה".

על המשחק הבא, הדרבי החם מול סנדרלנד, אמר בניטס: "אנחנו יודעים שזה דרבי וזה יהיה משחק מאוד חשוב לכולם, אבל אני מרגיש שהאוהדים ממש דוחפים אותנו והם השחקן ה-12. יש לנו הרבה עבודה לעשות עדיין".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שינג'י אוקזאקי שחקן לסטר חוגג. GettyImages
רק עוד שמונה משחקים. אוקזאקי/GettyImages
אוהדי לסטר. GettyImages
הרגע הגדול מתקרב. אוהדי לסטר/GettyImages

ברשת מהללים את אוקזאקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully