וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אצילי שוב ייפגש עם טביב, אופיר קריאף התנצל

למרות הניצחון, לא רגוע בבית"ר: הקשר עלול להיות מחוץ לסגל תקופה ארוכה אם לא יגיע להסכמות עם הבעלים, שחקן מכבי חיפה חזר בו: "רגע של חולשה". הקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים

one

גם התלונות של מכבי חיפה על טעויות השיפוט ואפילו הקטטה הלא נעימה ביציעי טדי אתמול (שני) בסיום הניצחון 2:3 לא הצליחו להרוס את השמחה של בית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה חגגה אמש ניצחון שישי ברציפות, ופתחה את הפלייאוף העליון ברגל ימין. "אם כל הבלאגן בתחילת העונה לא היה קורה, היינו היום חזק במירוץ האליפות", אמרו אמש בקבוצה.

בתוך כך, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים. זאת בעקבות המהומה שפרצה בסיום המשחק בין חלק מהאוהדים לסדרנים ביציע. הדיונים יתקיימו ביום רביעי הקרוב (16.3.16) בשעה 16:00

"לא חושב שהייתה ירידת מתח לקראת הפלייאוף", אמר בסיום דן איינבינדר, שפתח את מסכת השערים בטדי. "אם כבר, הם הופתעו מהפתיחה המדהימה שלנו עם שני שערים. לאחר מכן הלכנו קצת אחורה ואיבדנו ריכוז, כי לא מתאים לנו לחטוף שני שערים ממצבים נייחים. אני שמח שהצלחנו לתקן. הקבוצה ראויה לקבל הרבה קרדיט על מה שהיא עושה, אנחנו משחקים טוב ונראים טוב ועובדים בשביל הקבוצה. אני יודע שעם הכמויות של האוהדים שיש לנו, טדי יכול להיות מלא עד סוף העונה. אנחנו לא מתעסקים במי יכריע את האליפות, אלא מתעסקים רק בעצמנו. אנחנו צריכים לשאוף לקחת נקודות בכל מגרש נגד כל קבוצה. אנחנו נהנים על המגרש וחשוב שנמשיך כך".

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מחכה לזימון. איינבינדר/ברני ארדוב

הקשר גם התייחס לתקופה הטובה שעוברת עליו: "אני מקבל הרבה קרדיט וביטחון מהצוות המקצועי ואני מרגיש אחרת בגלל הדברים שהם נותנים לי. בסופו של דבר על עבודה קשה רוצים לקצור את הפירות ואם אקבל זימון לנבחרת אז אשמח. אם אני אמשיך או לא זה תלוי בטביב, הכדור בידיים שלו. אני מצידי מנסה להתרכז רק בדברים על המגרש עד סוף העונה ולעשות כמה שיותר דברים טובים למען הקבוצה. כשיגיע הרגע אני מאמין שנדבר גם על המשך דרכי".

למרות הניצחון, הקבוצה מהבירה עסוקה במספר דברים אחרים. הראשון הוא פרשיית עומר אצילי, שייתכן כי כבר בשבוע הבא ישלל ממנו סרט הקפטן. נכון לעכשיו הקשר לא אמור להיות בסגל גם מול בני סכנין בשבת. בקבוצה עדיין ממשיכים לטעון כי אלה הם הוראות רופא הקבוצה, שאסר על הקשר לשחק גם אתמול, למרות שהוא עצמו הכחיש את הפרסומים וטען שהוא כשיר לגמרי. כזכור, אחרי שבשבוע שעבר סירב אצילי לחתום על חוזה חדש החלה מלחמת גרסאות בין הצדדים כשלאחר מכן אצילי לא הורשה להתאמן. השבוע ינסו הצדדים לגשר על הפערים ולהיפגש על מנת לחתום על הארכת חוזהו בבית"ר. אם הקשר לא יגיע להסכמות מול אלי טביב, סרט הקפטן, כאמור, ישלל ממנו וייתכן כי לא יהיה בסגל עוד תקופה ארוכה עד שלא יגיעו הצדדים להבנות.

עוד באותו נושא

קטטה בין אוהדי בית"ר והמאבטחים, דראפיץ': "יש לנו קבוצה מעולה"

לכתבה המלאה
עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים (אמצע עם המעיל הסגול) עם אלעד גבאי. ברני ארדוב
הסערה נמשכת. אצילי בין אוהדי בית"ר אמש/ברני ארדוב

כמו כן, בבירה מודאגים מכך שלא מעט שחקנים בקבוצה כולל המאמן סלובודאן דראפיץ' לא חתומים לעונה הבאה. בקבוצה מאמינים כי המאמן וטביב ייפגשו בשבועות הקרובים כדי להאריך את חוזהו של דראפיץ', שמוערך מאוד על ידי השחקנים ואוהדים. "אסור שמה שקרה בקיץ שעבר יקרה שוב", אמרו אתמול בקבוצה, ודראפיץ' עצמו הוסיף: "עם עוד חיזוק של שניים שלושה שחקנים, נוכל להתמודד בעונה הבאה גם על האליפות".

גם סוגיית אופיר קריאף העסיקה את בית"ר בסיום. הקשר, שגדל בבית"ר ועזב בקיץ, הניף אצבע משולשת לעבר אוהדים שקיללו אותו בחימום. שעות אחרי המשחק, הקשר התנצל. "בית"ר ירושלים זה המועדון בו גדלתי ושיחקתי עד לשנה האחרונה, יש לי ותמיד יהיה לי כבוד למועדון ולאוהדים", כתב קריאף בפייסבוק. "בחימום לפני המשחק שני אוהדים ספציפים קיללו אותי ואת משפחתי קללות קשות מאוד, לצערי כאדם עם רגשות וחולשות עשיתי טעות והגבתי באצבע משולשת אך ורק לעבר שני האוהדים הספציפים. אני שחקן מקצועי ואסור לי להתייחס למקרים כאלה, אך מה לעשות שברגע של חולשה זה קרה. סליחה אם מישהו נפגע, לא הייתה בי כוונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully