וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה בין אוהדי בית"ר והמאבטחים, דראפיץ': "יש לנו קבוצה מעולה"

14.3.2016 / 23:13

אוהד אחד ניסה לפרוץ לכר הדשא, מניין העצורים מהדקות שלפני המשחק ועד שריקת הסיום עומד על שישה, שלושה הורחקו. המאמן: "יש קבוצה תוססת". קליימן חגג בהתרסה מול אוהדי מכבי חיפה

one

בית"ר ירושלים גברה הערב (שני) 2:3 על מכבי חיפה באחד המשחקים המרתקים של העונה. דן איינבינדר (5), ניקיטה רוקאביציה (7) ארסיניו ולפורט (47) כבשו לקבוצה מהבירה, יוסי בניון (13) ודקל קינן (37) רק השוו זמנית, ונטע לביא הורחק (43).

בסיום המשחק החלה להתפתח מהומה ביציע המזרחי, בו ישבו אוהדי בית"ר ירושלים. רבים מהאוהדים המקומיים התעמתו עם הסדרנים באזור והיה נראה שאוהד אחד אף ניסה לפרוץ אל כר הדשא על מנת לחגוג עם שחקני המנצחת. מאות מאוהדי בית"ר התקוטטו עם הסדרנים ואף השליכו עליהם כיסאות ומושבים. אוהד אחד של מכבי חיפה נעצר לאחר שהשליך חפצים אל עבר אוהדים בתחומי האצטדיון. חמישה נעצרו עוד לפני שריקת הפתיחה בעקבות קטטה, במהלכה הושלכו אבנים מהם נפגע שוטר שפונה לטיפול רפואי. במהלך המשחק הורחקו מהאצטדיון שלושה אוהדים (שניים של בית"ר, אחד של מכבי חיפה) בגין הפרת הסדר. בסך הכל: שישה עצורים ושלושה מורחקים היו הערב.

אוהדי בית"ר ירושלים מתעמתים עם סדרנים. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים מתעמתים עם סדרנים/ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים מתעמתים עם סדרנים. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים מתעמתים עם סדרנים/ברני ארדוב
אוהד בית"ר ירושלים (שמאל) מתעמת עם סדרנים. ברני ארדוב
אוהד בית"ר ירושלים (שמאל) מתעמת עם סדרנים/ברני ארדוב

בסיום המשחק חגג בוריס קליימן בהתרסה מול אוהדי מכבי חיפה, אופיר קריאף דחף אותו משם.

מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "אנחנו רוצים לשחק טוב יותר מאיך ששיחקנו היום. המחצית השנייה שלנו הייתה לא טובה. אנחנו רוצים להשתפר, אנחנו לא מסתכלים על מקום רביעי או שני. יש לנו קבוצה טובה, תוססת שמשחקת טוב. אנחנו שואפים כל הזמן לשחק טוב יותר.

"מכבי חיפה קבוצה טובה, הם חזרו אחרי 2:0 ורואים שיש להם אופי. לא קל לחזור כך. אני שמח שניצחנו את מכבי חיפה שלוש פעמים העונה, זה לא צחוק. בנינו את הסגל כמו שצריך ועכשיו פתאום רואים שיש לנו עומק, יש לנו קבוצה מעולה, אני לא יכול להתלונן".

איזו חגיגה בטדי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully