וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בחיפה: "שבאיגוד יעשו בדק בית". מסר לאוברניאק: חפש קבוצה

15.3.2016 / 7:56

הקשר שביקר לאחרונה את היחס כלפיו לחבריו: "יש לי חוזה טוב. לא אעזוב בקלות". במועדון טוענים: חמישה אדומים לא מוצדקים העונה. קריאף שכעס על קליימן: "קל לשרוק נגדנו. שיכבדו". גבאי יעמוד לדין

one

מכבי חיפה אמנם עדיין נמצאת במקום שאמור להוביל אותה לאירופה, אבל אתמול התעסקו במועדון שוב עם החלטות השיפוט במשחק. חיפה ספגו אתמול אדום שמיני העונה, אבל הטענות העיקריות הופנו כלפי השופט חכמון. "זאת כבר פעם שלישית שהוא טועה נגדנו. רוב האדומים נגד הקבוצה העונה בגלל לא היו", הסביר גורם במועדון לאחר המשחק. בנוסף לאתמול, בחיפה טוענים כי עוד ארבעה אדומים היו לא מוצדקים וספרו את האדום שספגו טואטחה בבאר שבע, של שכטר בקריית שמונה, של ואליינטה מול מכבי פתח תקוה, ושל שכטר מול מכבי פתח תקוה. "היד קלה על ההדק. הגיע הזמן שבאיגוד ייבדקו ויעצרו את זה, בסופו של דבר זו פגיעה ברוח המשחק. זה יכול לעלות בכרטיס לאירופה". גורם אחר בקבוצה אמר אתמול: "איגוד השופטים צריך לעשות בדק בית. חכמון שלף אתמול את האדום בלי טיפת היסוס".

לודוביק אוברניאק מתוסכל מאוד ממצבו במכבי חיפה, שם כבר אישרו לנציגיו לחפש לו קבוצה לעונה הבאה משום שהוא מחזיק בחוזה וגם באופציה לעונה שלישית שלא תמומש. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי הקשר ביקר את היחס כלפיו בשיחה עם חבריו. בחיפה היה מי שטען אתמול שהקשר התחמם בצורה "איטית ולא מקצועית", מה שגרם לכעס מסוים. "אפשר להבין את לודו. הוא מרגיש לא שייך", אמר אחד השחקנים אתמול וסיפר שהקשר פלט: "יש לי חוזה גדול וטוב לעונה נוספת. לא אעזוב בקלות". גם ולדימיר סטויקוביץ' ספג ביקורת על השער השני שספג. מנגד, יוסי בניון, דקל קינן וגליינור פלט היו בין היחידים שצוינו לטובה. אייל משומר, במשחק לא טוב אתמול, עשוי לאבד את מקומו בהרכב לאוראל דגני שמתאושש מפציעה.

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה (ימין) עם לודוביק אוברניאק. קובי אליהו
"אפשר להבין את לודו. הוא מרגיש לא שייך". אוברניאק/קובי אליהו

מי שעמד במרכז הסערה הוא אופיר קריאף. הקשר סימן תנועה מגונה לקהל של בית"ר ומאוחר יותר דחף את בוריס קליימן שהתעמת עם הקהל החיפאי. "יש לי כבוד לבית"ר, יש לי כבוד למועדון, לא שכחתי מאיפה באתי, איפה גדלתי ולמדתי את הערכים. היו שני אוהדים שלא הפסיקו לקלל אותי ואת המשפחה. עשיתי מה שעשיתי יכול להיות שלא הייתי צריך לעשות את זה, אני לוקח אחריות", אמר קריאף והתייחס גם להחלטות השיפוט: "על ההחלטות של השופט אנחנו מדברים כמעט בכל משחק. אפשר לדבר על האופי של הקבוצה, לחזור מפיגור של שני שערים בטדי מול קהל גדול זה מלמד על אופי. לא יודע מאיפה האדום הזה לנטע, זה בקושי צהוב. גם הגול השלישי היה באופסייד. יותר מדי קל לשרוק נגדנו ולשלוף אדומים. צריך יותר לכבד את המועדון הזה, זה מועדון גדול, עם שחקנים גדולים". קריאף דיבר על החזרה שלו למגרשים אחרי תקופה ארוכה. "להיות פצוע זה לא כיף, אתה מנוע מלעשות את הדבר שאתה הכי אוהב. עבדתי קשה, חזרתי אחרי שלושה וחצי חודשים. זה לקח יותר זמן מהצפוי, אבל מאחוריי".

על ההלם בדקות הראשונות: "בהתחלה חשבנו שאנחנו הולכים להתפרק פה, אבל לחזור מפיגור שני שערים אחרי שבע דקות זה מעיד על הקבוצה. חבל על ההפסד. המפגש מול בית"ר? היה מוזר, היה מרגש, אשקר אם אגיד שלא. אבל עכשיו אני שחקן של מכבי חיפה. המקום הרביעי חייב להיות שלנו, וגם לעלות לגמר הגביע. אנחנו נעשה את זה". קריאף הודה כי סילק את בוריס קליימן מאזור אוהדי מכבי חיפה לאחר שהשוער חגג מולם והדבר גרם לעימות עם הקהל.

בנושא אחר: היום, כזכור, ייערך דיון מקדמי בתיק של שמעון אבוחצירה אצל הבורר עמיאל תגר. מהות הדיון: דרישה של החלוץ לחזור לאימונים.

עוד באותו נושא

יוסי בניון: "זה עבר כל גבול, השופט גמר אותנו והרס את המשחק"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully