וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "זה עבר כל גבול, השופט גמר אותנו והרס את המשחק"

14.3.2016 / 23:08

במכבי חיפה זעמו על השיפוט בהפסד 3:2 בטדי. רוני לוי: "לא רוצה להגיד מה שאני חושב כדי לא להיות מורחק". קריאף ביצע תנועה מגונה אל עבר אוהדי בית"ר, העוזר גבאי הורחק, אוברניאק כעס שלא שותף

one

בית"ר ירושלים גברה הערב (שני) 2:3 על מכבי חיפה באחד המשחקים המרתקים של העונה. דן איינבינדר (5), ניקיטה רוקאביציה (7) וארסיניו ולפורט (47) כבשו לקבוצה מהבירה, יוסי בניון (13) ודקל קינן (37) רק השוו זמנית, ונטע לביא הורחק (43).

במחצית הורחק עוזר המאמן של מכבי חיפה רונן גבאי לאחר שסינן "בושה" אל עבר השופט. אנשי בית"ר טענו שעשה תנועה מגונה לאוהדים אך בחיפה אמרו אתמול: "לא היה ולא נברא". בהיעדרו, ירד גוסטבו בוקולי מהיציע לספסל.

עמותת אוהדי בית"ר הגיבה: "עמותת האוהדים תפעל מול הגורמים הרלוונטים ותגיש תלונה כנגד רונן גבאי, על כך שביצע פעמיים תנועת אצבע משולשת וכן קרא קריאה גזענית כלפי האוהדים שישבו מאחורי הספסל של מכבי חיפה במהלך המחצית הראשונה של המשחק".

במהלך המשחק נרשם עימות גם בין אופיר קריאף לקהל של בית"ר. השחקן הגיב בתנועת אצבע משולשת לאחר שטען כי אוהדי בית"ר קיללו אותו מאז שעלה להתחמם. אוהדים טענו כי ירק לעברם. הקשר התייחס לעימות עם אוהדי בית"ר ואמר: "יש לי כבוד גדול למקום בו גדלתי ולאוהדי בית"ר ירושלים. חשוב לי לציין שמדובר בשני אוהדים שגידפו בקללות איומות ולא בפעם הראשונה אותי ואת המשפחה שלי לאורך כל החימום. התנועה כוונה אך ורק אל אותם אוהדים, לא הייתי צריך לעשות את זה ואני מצטער על זה". בסיום המשחק חגג בוריס קליימן בהתרסה מול אוהדי מכבי חיפה, קריאף דחף אותו משם.

בסיום המשחק החלה להתפתח מהומה ביציע המזרחי, בו ישבו אוהדי בית"ר ירושלים. רבים מהאוהדים המקומיים התעמתו עם הסדרנים באזור והיה נראה שאוהד אחד אף ניסה לפרוץ אל כר הדשא על מנת לחגוג עם שחקני המנצחת. מאות מאוהדי בית"ר התקוטטו עם הסדרנים ואף השליכו עליהם כיסאות ומושבים. אוהד אחד של מכבי חיפה נעצר לאחר שהשליך חפצים אל עבר אוהדים בתחומי האצטדיון. חמישה נעצרו עוד לפני שריקת הפתיחה בעקבות קטטה, במהלכה הושלכו אבנים מהם נפגע שוטר שפונה לטיפול רפואי. במהלך המשחק הורחקו מהאצטדיון שלושה אוהדים (שניים של בית"ר, אחד של מכבי חיפה) בגין הפרת הסדר. בסך הכל: שישה עצורים ושלושה מורחקים היו הערב.

איזו חגיגה בטדי/ברני ארדוב

לודוביק אוברניאק הגיב בזעם על ההחלטה שלא להכניסו לכר הדשא. כזכור, השחקן אמר לאחרונה לחבריו כי אינו מרוצה בקבוצה ובחיפה רוצים שיחפש קבוצה אחרת לעונה הבאה.

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום: "לדעתי, הייתה החמרת יתר איתנו ואני אומר את זה בעדינות. אני לא אומר את מה שאני חושב כי אני לא רוצה להיות מורחק. אני מניח שמוטי למעלה יודע לבד מה להגיד ועדיף שהוא יגיד את זה. לשחק נגד בית"ר, שהיא קבוצה טובה מאוד, עם כל מה שמתלווה, זה לא פשוט".

על השיפוט אמר המאמן: "יש פרשן שיגיד מה היה בשער השלישי. מגיעות מחמאות לשחקנים שלי, שחזרו מפיגור 2:0, לשחקנים האלה יש אופי מיוחד. חבל שספגנו וחבל שהפסדנו. קיבלנו השנה שמונה אדומים, אני רואה משחקי כדורגל, נותנים בוקסים ובעיטות לפנים והכול בסדר. מכבי חיפה הקבוצה הכי אלימה בליגה? מה קרה? מה ההיגיון פה?".

על המשך העונה אמר לוי: "יש לנו את המטרה שהיא הכרטיס לאירופה, גם לשחק כדורגל טוב וגם אנחנו בגביע ואנחנו רוצים להצליח שם".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי חיפה 2:3

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הרבה תסכול. לוי/ברני ארדוב

קפטן מכבי חיפה יוסי בניון: "אני חושב שזה התפתח להיות אחד המשחקים הטובים בליגה העונה. הפעם טעות השיפוט עברה כל גבול. אני שונא לדבר על שופטים, אבל היום ההחלטות של השופט גמרו אותנו והרסו את המשחק. היה קשה במחצית השנייה, ניסינו לעשות את המקסימום, אבל זה לא הספיק.

"היו אדומים שלא הגיעו לנו וכאלה שכן הגיעו לנו. המשחק של היום הוא הכי משמעותי כרגע. היה משחק מצוין והקהל שלהם היה מדהים, הייתה אווירה נהדרת. המשחק נהרס והטעם קצת מר. נצטרך להמשיך הלאה ולהתכונן למשחק הבא". על המשחק ופתיחת הפלייאף העליון אמר בניון: "פתחנו ברגל שמאל, אבל לבוא לטדי זה תמיד משחק קשה. אנחנו במקום הרביעי ובמאבק. יש משחק קשה נגד רעננה בשבוע הבא ואני מקווה שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully