וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: אבירם זליקוביץ' מעל כולם

שחקן בני הרצליה הוא השחקן המצטיין במחזור העשירי של ליגת החלומות שהיה דל יחסית בקבוצות מצטיינות. בצמרת הכללית הקרב על הפרס הראשון על סך 25 אלף שקל נעשה מותח מתמיד וגם: מי הוא הזוכה השבועי בכדורסל MOLTEN?

one

המחזור העשירי בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בכדורסל ו-וואלה! ספורט ננעל אמש (שני) בסיום המשחק בין עירוני נהריה למכבי קרית גת, וגם לאחר המחזור הזה ממשיך גיא פיאצה להוביל את הטבלה הכללית עם 1,736 נקודות, אך המאבק על המקום הראשון נפתח כשבמקום השני ממוקם לבנת בר יוסף עם קבוצת לבנת 1, 6 נקודות מהמוליך, ו-3 נקודות מתחתיו נמצא אופיר מוצפי עם קבוצת דופק מכה. כזכור, מי שימוקם במקום הראשון בתום העונה יזכה ב-25 אלף שקל, כשגם מי שימצא עצמו במקומות 2-10 יזכה בפרסים כספיים. המחזור ה-11 יינעל לחילופים בשבת בשעה 18:55, רבע שעה לפני המשחק הראשון של המחזור ה-24.

לעמוד ליגת החלומות ולהרשמה

אם בפעם הקודמת שמצאנו את אבירם זליקוביץ' בצמרת השחקנים המצטיינים התפלאנו, אז כעבור שבועיים הפורוורד של בני הרצליה הוא השחקן המצטיין השבועי עם 38 נקודות, ואף אחד כבר לא מופתע. מתחתיו ברשימה נמצא חבר קבוע בצמרת - פול דילייני עם 37 נקודות, ואת חמשת הגדולים סוגרים גילברט בראון מעירוני נהריה, וויל קלייבורן היציב של הפועל חולון ואיליי הולמן בהופעת בכורה נהדרת בהפועל ירושלים.

הזוכה השבועי בכדורסל MOLTEN הרשמי של מנהלת ליגת העל הוא חזקי רפופורט שקבוצתו "יאללה לניצחון" השיגה 217 נקודות, 6 נקודות יותר מהדולקים אחריו. רק 10 קבוצות השיגו השבוע 200 נקודות או יותר, רפופורט החזיק רק בשניים מהמצטיינים השבועיים - הקפטן פול דילייני ו-וויל קלייבורן, ולצידם חבורה של שחקנים יעילים - ג'ון דיברתולומיאו, יפתח זיו, דריל מונרו, שון דאוסון, כארם משעור ודניאל תמיר שהביא לו את הנקודות בזכות הניצחון של נהריה. המאמן אותו בחר המנצח השבועי היה רמי הדר ממכבי חיפה.

בצמרת ליגת ה-VIP אין חדש, למרות שבוע יחסית רגוע של המוליך שלומי פרי, דובר מנהלת הליגה, שהשיג 144 נקודות ומדורג 52 בדירוג הכללי. מאמן עירוני רמת גן רועי חגאי שני, וכתב וואלה! ספורט אור שקדי במקום השלישי. המנצח השבועי של ליגת החלומות VIP הוא אהרל'ה וייסברג עם 179 נקודות.

סיכום העונה בכדורסל הישראלי אבירם זליקוביץ'. מגד גוזני
בשיאו. זליקוביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully