וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר הביתה או לא? השאלה ממשיכה להלהיט את הרוחות

אוהדי ארסנל התקוטטו בינם לבין עצמם אחרי ההדחה מהגביע מול ווטפורד ויו"ר איגוד האוהדים מעביר ביקורת חריפה על הצרפתי. לעומתם, ויירה ובקהאם מגנים את השלט נגדו ורק איאן רייט "נקרע"

אוהדי ארסנל עם שלט נגד ארסן ונגר. רויטרס
השלט המדובר מהמשחק מול האל/רויטרס

בעוד שבעה חודשים, אם עדיין יהיה בתפקיד, יציין ארסן ונגר 20 שנה כמנג'ר ארסנל. עושה רושם שמעולם הוא לא היה נתון בלחץ אדיר כמו זה שבו הוא נמצא כעת. התותחנים הפסידו אתמול (ראשון) 2:1 לווטפורד ברבע גמר הגביע האנגלי ואיבדו את התואר אחרי שזכו בתואר פעמיים ברציפות. בנוסף, הקבוצה של ארסן ונגר הפסידה 2:0 לברצלונה בבית במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות ומרוחקים שמונה נקודות מלסטר סיטי בפרמיירליג. בשבוע שעבר, לאחר ה-0:4 בגביע מול האל בחוץ, הניפו אוהדי ארסנל שלט עם הכיתוב "ארסן, תודה על הזיכרונות, אבל זה הזמן לומר שלום".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
מחלוקות ביציעים שגולשות לאלימות. ונגר/רויטרס

מי שיצא להגנתו של ונגר הלחוץ הוא קשר ארסנל ונבחרת צרפת לשעבר פטריק ויירה, שמאמן היום את ניו יורק סיטי. הקשר האחורי לשעבר אמר: "ארסנל עוברת תקופה קשה, אבל אני מופתע ומאוכזב מהשלט שהאוהדים תלו. אוהדים יכולים להיות מתוסכלים, אבל הם שוכחים את הזמנים שארסן הביא למועדון. מגיע לו קצת יותר כבוד. אוהדים יכולים לקרוא בוז ולהביע זעם, אבל השלט הזה היה מפגן של חוסר כבוד. אלה החיים וזה הכדורגל, אבל זה לא צריך להיות כך. ארסן יידע מתי הזמן בשבילו ללכת. הוא יודע מה הוא עושה. הוא אוהב את המשחק, הוא עובד קשה ומכור לעבודה שלו. הוא צופה בכל משחק בכל ליגה ויש לו חזון ברור של מה שהוא רוצה להשיג, זה מי שהוא בין אם אנשים אוהבים את זה או לא אוהבים את זה. הוא עשה עבודה פנטסטית ושבלתי תיאמן עבור מועדון הכדורגל של ארסנל ואני חושב שעם השלט הזה האוהדים הלכו רחוק מדי".

עם זאת, אוהדי ארסנל ממש לא מתחרטים על השלט או על המחאות נגד המנג'ר הצרפתי. לואיס לנגטון מאיגוד אוהדי ארסנל אמר: "גם ניצחון מול ברצלונה יהיה רק כיסוי על הסדקים. יש כמה נושאים משמעותיים מאוד שצריך לטפל בהם בניהול הקבוצה. אנחנו לא יכולים להמשיך להעמיד פנים שהכול בסדר. ארסן העניק לנו זיכרונות נהדרים והוא שינה את הדרך בה ארסנל משחקת לטובה. הייתה לנו השנה הזדמנות בלתי חוזרת לזכות באליפות ובגביע. נראה שנתנו לשתי ההזדמנויות הללו לחמוק. כל אוהדי ארסנל רוצים להאמין שוונגר יידע מתי זה הרגע שלו להעביר את השרביט כדי שיעזוב בצורה טובה בלי שיבקשו ממנו לעזוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פטריק ויירה. GettyImages
יוצא להגנתו של מאמנו לשעבר. ויירה/GettyImages

גם ונגר עצמו משדר לחץ ועצר באמצע ריאיון ברדיו BBC. המראיין שאל אותו: "אתה נשמע כמו מישהו שלא מאמין שאתה תחת לחץ כבד עכשיו כמאמן, ארסן". בשלב הזה הצרפתי אמר לו: "תודה רבה לך" וירד מהשידור. דייויד בקהאם התייחס למצב דווקא בפוסט באינסטגרם. חשבון בשם "Arsenal worldwide" העלה תמונה עם השלט ושאל האם זה חסר כבוד או מחאה לגיטימית. קשר מנצ'סטר יונייטד לשעבר הגיב וכתב: "זו בושה, חסר כבוד, אנשים מחפשים תשומת לב".

חלוץ ארסנל בעבר איאן רייט, שהתעמת בשבוע שעבר בטוויטר עם האוהד שתלה את השלט נגד ונגר ומאז הספיק להתפייס איתו, אמר: "המצב הזה קורע אותי כי שיחקתי בשבילו ארסן ויש לי המון כבוד אליו. הוא הצליח להאריך את הקריירה שלי בכמה שנים. אבל הרבה שאלות צריכות להישאל לגבי השחקנים בקבוצה, הם לא עושים מספיק בשביל ונגר. הוא הפך אותם לאנשים עשירים מאוד והם לא השיגו את מה שהם היו אמורים להשיג".

כמו כן, השאלה "ונגר החוצה או לא?" ממשיכה להעסיק את אוהדי ארסנל הרבים ובמהלך המשחק מול ווטפורד נרשמו עימותים בין אוהדים ביציעים. לאחר המשחק התפתחה אפילו קטטה בין אוהדי ארסנל מחוץ לאצטדיון בין אלו שתומכים בוונגר למתנגדיו.

צפו בעימותים בין האוהדים בסיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully