וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן וולפסבורג מקס קרוסה נקנס על שאיבד 75,000 יורו

הגרמני שכח את הכסף במונית בברלין, ובקבוצה לא אהבו את זה. המנהל הספורטיבי: "יש אנשים שבחיים לא ראו כזה סכום, בימינו אתה כבר לא יכול להגיד 'מחוץ למתחם האימונים אני אדם פרטי'"

שחקן וולפסבורג מקס קרוסה. GettyImages
המקרה נודע באיחור של מספר חודשים. קרוסה/GettyImages

שחקנה של וולפסבורג, מקס קרוסה, נקנס על ידי הקבוצה ב-25,000 יורו לאחר שאיבד תיק ובו 75,000 יורו. גרמני בן ה-27, שמעבר להיותו שחקן כדורגל נוהג גם להשתתף בטורנירי פוקר, השאיר את הכסף במונית בברלין באוקטובר האחרון, אך הדבר התגלה רק בחודש שעבר, כאשר קרוסה הגיש תלונה למשטרת ברלין, שפתחה בחקירה. וולפסבורג בחרה להעניש אותו על הרשלנות שלו, לטעמה.

"יש אנשים שבחיים לא ראו כזה סכום, בטח לא במזומן", אמר המהנל המקצועי של הקבוצה, קלאוס אלופס, "התקיימה שיחה ביני, בין דיטר הקינג ובין מקס וקנסנו אותו. הסברנו לו איזו התנהגות אנחנו מצפים מהשחקנים שלנו בזמנם החופשי בציבוא. אני יכול רק לקוות שהוא ילמד לקח וישנה את התנהגותו. בימינו אתה כבר לא יכול להגיד 'מחוץ למתחם האימונים אני אדם פרטי'".

הפרשה לא אמורה, כמובן, לתרום לקרוסה במאמציו לקבל זימון לנבחרת גרמניה, בה יש לו 14 הופעות, לקראת יורו 2016, מכיוון שהמאמן יואכים לאב ידוע כמי שלא סובל התנהגות מהסוג הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully