וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "לפני שהגעתי הקבוצה מעולם לא העפילה לנוקאאוט"

מאמן מנצ'סטר סיטי מתכונן לגומלין מול דינמו קייב (ג', 21:40, ערוץ 2) ומזהיר משאננות: "עוד לא עלינו". טורה כשיר. סימאונה לפני פ.ס.וו (ג', 21:40, ס'5): "חושב רק על אתלטיקו"

מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. רויטרס
"חשוב שסיימנו במקום הראשון בבתים". פלגריני/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - דינמו קייב (שלישי, 21:40, ערוץ 2 ו-5HD)

סיטי כמובן פייבוריטית להעפיל לרבע הגמר הראשון בתולדותיה, לאחר שניצחה 1:3 בקייב במשחק הראשון, משערים של קון אגוארו, דוד סילבה ויאיא טורה. בזמן שסיכויי הזכייה באליפות הולכים ופוחתים, ובמשחק הליגה האחרון שלהם סיימו שחקניו של מנואל פלגריני ב-0:0 מאכזב מאוד מול נוריץ', נראה כי זכייה בליגת האלופות היא הסיכוי הריאלי ביותר שלהם לתואר משמעותי העונה. האורחים לא ניצחו ב-13משחקיהם על אדמת אנגליה, ואף הפסידו 11 מהם. מבין כל הקבוצות שנותרו במפעל, סיטי היא היחידה שלא שמרה על רשת נקייה באף מפעל העונה.

מאמן סיטי, מנואל פלגריני, מפחד לקראת המשחק בעיקר משאננות: "דיברתי עם השחקנים בימים האחרונים, ואמרתי להם שאנחנו מתחילים מחר מ-0:0 וצריכים לנסות לנצח את קייב בבית. אנחנו עוד לא בשלב הבא. דינמו קבוצה טובה שיודעת לשחק במשחק מהסוג הזה. בעזרת אמונה וביטחון, נעפיל. היה חשוב לסיים במקום הראשון בבית כי כשאתה משיג משהו שלא הצלחת להשיג בעבר, זה נותן לך ניסיון וביטחון. אנחנו רוצים להמשיך להישגים הבאים. השתפרנו בתחרות. לפני שהגעתי הקבוצה לא העפילה לנוקאאוט ואז עשינו את זה פעמיים עם באיירן מינכן בבית, פעמיים ניצחנו אותם ופעמיים הפסדנו".

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה. רויטרס
התאושש בזמן. טורה/רויטרס

הצ'יליאני התייחס גם לליגה האנגלית, שם הקבוצה מרוחקת תשע נקודות מלסטר שבמקום הראשון: "יש עוד 27 נקודות בקופה בפרמיירליג. בכדורגל אך פעם אי אפשר לדעת, עלינו לסיים הכי קרוב לפסגה שאפשר".

באשר למצב הפצועים: "טורה כשיר למשחק. נאסרי, דלף ודה בריינה ישחקו במשחק ידידות שנקיים בפגרת הנבחרות".

כוכבה הגדול של דינמו, אנדרי ירמולנקו, נמצא בכושר מצוין וכבש בכל אחד משלושת משחקי הקבוצה בחודש מרץ. דנילו סילבה ודרליס גונזלס התאוששו מפציעות מהן סבלו וכשירים למשחק. ג'וניור מוארס ורדוסאב פטרוביץ' בספק. ויטורינו אנטונס מורחק.

מאמן הקבוצה, סרגיי רברוב: "בלי קשר לתוצאה מהמשחק הראשון, השחקנים שלי משתוקקים לשחק ברמות האלה של ליגת האלופות. אני חושב שיהיה לנו סיכוי אם השחקנים לא יהיו לחוצים. הם הם יבואו רגועים נצליח ליצור מצבים. נבוא להילחם על התוצאה. אנחנו צריכים להתרכז, לעבוד קשה ולשחק ביחד. זה הכי חשוב, שנשחק כקבוצה מאוחדת. סיטי לא שיחקו כל כך גרוע מול נוריץ'. אני עוקב אחריהם, הם משחקים כדורגל איכותי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן דינמו קייב אנדריי ירמולנקו. רויטרס
מגיע חם. ירמולנקו/רויטרס

אתלטיקו מדריד - פ.ס.וו איינדהובן (שלישי, 21:40, ספורט 5)

אתלטיקו בכושר נהדר ואפילו מבחינת הבקעת שערים העניינים הסתדרו עבורה לאחרונה. הקבוצה הבקיעה שלושה שערים בכל אחד משלושת משחקיה האחרונים ושמרו על פער שמונה הנקודות מברצלונה בראש הטבלה בספרד. מאז ה-0:0 במשחק הראשון בהולנד, שחקניו של דייגו סימאונה ניצחו ארבעה משחקים וספגו שער אחד בלבד. פ.ס.וו מגיעה לאחר 1:1 מאכזב עם הירנביין, אך נותרה בצמרת מכיוון שגם אייאקס לא הצליחה לנצח. בלם אתלטיקו סטפן סאביץ' נפצע במהלך המשחק הראשון ולא צפוי להיות כשיר לגומלין. פרננדו טורס, שהחמיץ את משחק הליגה האחרון כשיר. גסטון פריירו הורחק בהולנד וייעדר מהסגל של פיליפ קוקו, מלך שערי הקבוצה לוק דה יונג חוזר מהשעיה.

מאמן אתלטי דייגו סימאונה: "המטרה שלי היא דבר אחד - ניצחון. אני לא מעוניין לרצות את עצמי או אחרים. התכונה הכי חשובה לשחקנים היא תשוקה, רוח של חובבן. אף אחד לא יותר חשוב מהקבוצה".

באשר לדיבורים על עזיבה אפשרית שלו לאינטר: "תמיד יש שמועות, הן באות והולכות אך לא מטרידות אותי, כמו שביקורת לא מטרידה אותי. אני מתעורר כל בוקר בהתלהבות מלאה וחושב אך ורק על אתלטיקו מדריד".

מאמן פ.ס.וו פיליפ קוקו: "במשחק בליגת האלופות בכזה אצטדיון ובכזאת אווירה, השחקנים חייבים להרגיש טוב. אני מכיר את האיכויות של אתלטיקו, וקל זה לא יהיה, אבל נעשה הכי טוב שאנחנו יכולים. אנחנו מאמינים בעצמנו".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן לוק דה יונג. GettyImages
יבקיע גם מול אתלטיקו? דה יונג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully