וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרים מול לאס פלמאס מוכיחים: רונאלדו מנותק לגמרי בריאל

הפורטוגלי נגע בכדור ב-90 הדקות שלו מול הקבוצה מגראן קנאריה רק 28 פעמים, הכי מעט שלו במשחק מלא מאז הצטרף לבלאנקוס לפני כשבע שנים. הנתון הזה מצטרף למספר מקרים נוספים העונה בהם רונאלדו לא היה מעורב

one

בווידיאו: תקציר הניצחון של ריאל

בריאל מדריד מתקשים להירגע מהמשחק אמש (ראשון) מול לאס פלמאס. הבלאנקוס אומנם ניצחו בחוץ 1:2, אך נזקקו להרבה מאוד מזל ושער בדקה האחרונה של קסמיירו על מנת לצאת עם שלוש הנקודות מהמפגש מול היריבה הצנועה, שהייתה הרבה יותר טובה לאורך המשחק כולו.

מי שממש לא היה בעניינים אתמול הוא כריסטיאנו רונאלדו. נכון, הפורטוגלי הוא עדיין מכונת שערים מדהימה וכבר מצא את הרשת העונה 40 פעמים בכל המסגרות, אבל לאיש אין ספק כי בגיל 31, CR7 הוא לא השחקן שהיה בשנים עברו והמספרים מהמפגש מול לאס פלמאס מספרים את הסיפור.

רונאלדו נגע במשחק אתמול רק 28 פעמים בכדור. מדובר בנתון הנמוך ביותר שלו במשחק ליגה בו השלים 90 דקות מאז הצטרף לריאל מדריד, אי שם בקיץ 2009, לפני קרוב לשבע עונות. אם חשבתם שמדובר במעידה חד פעמית, הרי שלא כך הדבר ורונאלדו לא מעורב כבר זמן רב ביחס לעבר. ב"אס" הראו שמול מלאגה בפברואר הוא נגע בכדור רק 37 פעמים ובמשחק מול גרנאדה הוא נגע בכדור רק 41 פעמים. בנוסף, במשחקי הבית נגד אייבר וראיו וייקאנו הוא נגע בכדור רק 38 פעמים.

אגב, הפעם היחידה בה רונאלדו נגע בכדור כשחקן ריאל פחות פעמים מאשר מול לאס פלמאס, למרות ששיחק יותר ממחצית אחת, היה בחצי הגמר מול באיירן מינכן בליגת האלופות ב-2014, בדרך לזכייה בתואר. הפורטוגלי רשם אז 73 דקות ונגע בכדור רק 16 פעמים.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא נוגע בכדור. רונאלדו מתוסכל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully