וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד מעוניינת? לוקאקו: "רק רוצה להיות חלק מהקבוצה שלנו"

הדיווחים על מעבר לשדים האדומים לא מזיזים לכוכב אברטון: "לא חושב על ההתעניינות בי אפילו לרגע. הייתי טוב לאורך רוב העונה וזה משהו שניסיתי להשיג". וגם: כמות השערים המדהימה לגילו, לעומת מסי, רונאלדו ושאר הגדולים

one

בווידיאו: שער הליגה האחרון של לוקאקו, מול ווסטהאם

עוד סוף שבוע גדול עבר על רומלו לוקאקו. החלוץ הבלגי של אברטון כבש צמד, כולל שער אחד אדיר במיוחד וסידר לטופיז 0:2 על צ'לסי ברבע גמר הגביע.

הקבוצות הגדולות של אירופה ממשיכות לרדוף אחרי לוקאקו, אבל הוא, לפחות כרגע ובניגוד לדברים שאמר לאחרונה סוכנו מינו ראיולה, ממש לא מתכנן את הצעד הבא, למרות שמועות חזקות על מנצ'סטר יונייטד כמועמדת להביאו: "אני לא חושב על ההתעניינות בי אפילו לרגע", אמר לוקאקו, "אני נותן את המיטב שלי ברמה האישית. התפתחתי כשחקן, כאדם, כאינדיבידואל. הפכתי לחזק יותר, מהיר יותר והיכולת שלי טובה יותר".

החלוץ הוסיף: "זה לא כאילו אני משחק שלושה משחקים טובים ואז שישה רעים. הייתי טוב לאורך רוב העונה וזה משהו שניסיתי להשיג. אם מסתכלים על הכוכבים הגדולים של הליגה, רואים שהם שומרים על רמה אחידה מהמחזור הראשון עד לאחרון. כל פעם שאני כובש העונה, יש תגובות לזה. אני רק רוצה שהקבוצה תנצח ולהיות חלק מהקבוצה שלנו".

אגב, לוקאקו יהיה בעוד חודשיים פחות יום רק בן 23 וכבר היום כבש 119 שערים בקריירה בכל המסגרות. באנגליה הציבו אותו מול הכוכבים הגדולים ביותר ושימו לב למספרים שלהם עד גיל 23: דויד וייה כבש 70 שערים, לואיס סוארס עמד על 77, ויין רוני על 94, פרננדו טורס על 87, כריסטיאנו רונאלדו סיפק 97 שערים ומייקל אואן 111. מעל לוקאקו נמצאים ברשימה הזו סרחיו אגוארו (124 שערים), ליאו מסי (127 שערים, כך שללוקאקו יש סיכוי לעקוף אותו), ראול (145 שערים) ורונאלדו הברזילאי (194).

רומלו לוקאקו שחקן אברטון. :Stephen Pond, GettyImages
מכונת שערים. לוקאקו/GettyImages, :Stephen Pond

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully