וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה צפוי להודיע על עזיבת נבחרת איטליה ומעבר לצ'לסי

על פי התקשורת האיטלקית, מאמן האזורי יודיע לראשי ההתאחדות המקומית כי הוא מסיים את תפקידו בנבחרת לאחר היורו שייערך בקיץ ועובר לאמן את הבלוז

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה. AP
עובר לפרמיירליג. קונטה/AP

אחרי שהעונה שלה נגמרה סופית במהלך השבוע החולף, עם הדחה מליגת האלופות בשמינית הגמר מול פריס סן ז'רמן והדחה מהגביע ברבע הגמר עם הפסד נגד אברטון, צ'לסי עומדת לצאת היום (שני) לדרך חדשה.

על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, היום בשעות אחר הצהריים צפוי אנטוניו קונטה לשוחח עם ראשי ההתאחדות האיטלקית ולהודיע להם כי הוא יסיים את תפקידו לאחר יורו 2016, שייערך בקיץ הקרוב. לאחר השיחה הזו, צפויה ההתאחדות האיטלקית להוציא הודעה רשמית בנידון, מה שילווה בהודעה מטעם צ'לסי, לפיה קונטה ימונה לתפקיד מאמן המועדון החל מהעונה הבאה.

במהלך החודשים האחרונים, לאחר פיטוריו של ז'וזה מוריניו ולאור העונה הכושלת של הבלוז, עלה שמו של קונטה, שהוביל את יובנטוס לשלוש אליפויות רצופות והחזיר אותה לימיה הגדולים לפני שעבר לאמן את האזורי, כמועמד הבכיר להגיע. באמצע העונה, כאשר מוריניו עזב, מונה חוס הידינק למחליפו הזמני אולם גם ההולנדי ידע כי הוא לא צפוי להמשיך בעונה הבאה.

מי שחשף בינתיים פרט מעניין הוא חוסה סמפאולי. המאמן, שהוביל את צ'ילה לזכייה בקופה אמריקה בקיץ שעבר, הודה שהוא עמד לסגור בצ'לסי לאחר שהיה הבחירה הראשונה של רומן אברמוביץ', אבל כיוון שנזקק לזמן לשפר את האנגלית שלו, הבלוז החליטו לבסוף לפנות לכיוונים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully