וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מוחמד גדיר לא יעמוד לדין משמעתי, וואקמה ייעדר כחודש

החלוץ שנראה מכה את עדי נמני מול רעננה יצא ללא עונש מהמקרה לאחר החלטה של היועץ המשפטי של ההתאחדות והתובע. החשש התממש: אנתוני וואקמה סובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר כחודש: "יש לנו מספיק שחקנים בעמדה שלו"

ברני ארדוב

בווידאו: צפו בתקרית בין גדיר לנמני

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) כי מוחמד גדיר, חלוצה של הפועל באר שבע, לא יעמוד לדין משמעתי. גדיר נראה ספק חובט בעדי נמני במהלך התיקו המאופס של באר שבע מול הפועל רעננה בשבת, אך מההתאחדות נמסר: "לאחר בחינת האירוע החליטו היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד אפרים ברק, והתובע, עו"ד ניר רשף, כי לא היה מקום להרחקת השחקן. לפיכך החליט תובע ההתאחדות כי אין מדובר במקרה חריג בחומרתו המחייב העמדה לדין על סמך צילום הטלוויזיה". במקרה קודם העונה, גם כן לאחר משחק מול רעננה, הועמד לדין בלם מכבי תל אביב טל בן חיים בשל צילומי הטלוויזיה, לאחר שנראה פוגע בשחקן ללא כדור.

גדיר נפגש עם נמני והשניים יישרו את ההדורים ביניהם. בבאר שבע טענו כי שחקנה של רעננה קילל את גדיר ותפס בחולצתו לפני המהלך, אך מבינים כי בניגוד לעבירה הזאת, אם הייתה, העבירה של גדיר היא עבירה בלתי ספורטיבית.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, עם עוזרו אסף נמני. יוסי ציפקיס
כאב ראש. בכר/יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע יעלו החל ממחר הילוך לקראת משחק העונה, שייערך ביום ראשון הקרוב. כזכור, המאמן ברק בכר החליט להעניק מנוחה של יומיים לשחקנים, זאת כנראה כדי להוריד את מפלס הלחץ אחרי התוצאות האחרונות ולקראת המשחק. במועדון טוענים כי מדובר בהחלטה מסורתית לקראת המשחק שייערך ביום ראשון.

שחקני הקבוצה לא מסתירים את הלחץ שקיים במועדון לקראת המשחק. אחד מהם סיפר הבוקר: "התוצאות האחרונות גרמו לחלק מהשחקנים, בעיקר הצעירים יותר, לאיבוד הביטחון. זה טבעי, אבל במהלך השבוע תהיה עבודה על הצד המנטלי ונגיע מוכנים למשחק. גם לפני המשחק האחרון בבלומפילד אמרו שמכבי פייבוריטית". במהלך השבוע יערוך איתן עזריה שיחות אישיות וקבוצתיות במטרה להוריד את מפלס הלחץ לקראת המשחק.

הבעיה המרכזית של ברק בכר היא מי השחקן שיפתח בצד שמאל. אנתוני וואקמה עבר בדיקת אולסטראסאונד ובה אובחן קרע קטן בשריר הירך האחורי. השחקן התבקש לעבור טיפולים ולא צפוי לשחק במשחק העונה.

בהפועל באר שבע מעריכים שוואקמה ייעדר כחודש בעקבות הפגיעה. "הוא שחקן חשוב, אבל יש לנו שחקנים אחרים בעמדה שלו שיוכלו לתרום מניסיונם". בשלב הראשון, בכר מתכוון להשתמש בשהר, גדיר ודן ביטון בעמדה שלו.

מאור מליקסון עדיין לא כשיר במאת האחוזים ואם הוא לא יפתח, בכר עשוי למקם בכנפיים את מאור בוזגלו ובן שהר, או את מוחמד גדיר. גם דן ביטון נמצא בכושר טוב, אבל נראה כי המאמן מעדיף שחקן מנוסה יותר במשחק כל כך חשוב. גם אופיר דוידזאדה סובל ממתיחה אך במועדון מאמינים שיוכל לשחק. לואי טהא אמור להיות כשיר.

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
מזל שיש סגל עמוק. וואקמה/יוסי ציפקיס

בינתיים, ברשתות החברתיות מתחילים הספסרים לחגוג לקראת המשחק. מחירי הכרטיסים מאמירים עד לכדי 700 שקל למשחק העונה. כזכור, אוהדי באר שבע רכשו אתמול את כל הכרטיסים בתוך שעה מפתיחת המכירה, ובמועדון ביקשו מהאוהדים שלא להגיע לקופות בטרנר. ההערכה היא שהחל מיום חמישי הביקוש יגדל ומחירי הכרטיסים בספסרות צפויים לשבור שיאים. אחד האוהדים שלא הצליח לרכוש כרטיס אתמול אמר לוואלה! ספורט: "הסיכוי להשיג כרטיס אתמול למי שאין ברשותו מנוי הוא אפסי".

מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול בן והבה שחקן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
בבאר שבע נושמים לרווחה. גדיר/יוסי ציפקיס

במועדון מחפשים קשר אחורי. קבהא או כהן ישובו לארץ?

במקביל, במועדון ממשיכים לעבוד על רכש לקראת העונה הבאה. עומר דמארי כבר הוזכר כמועמד מוביל אם יסכים לחזור לישראל, אך במועדון מתכוונים לצרף גם קשר אחורי נוסף לסגל בעקבות העובדה שג'ון אוגו עשוי לעזוב ואובידיו הובאן, שטרם חתם על חוזה חדש, עשוי להיעדר מהמשחק הראשון באירופה (בכל שלב שהוא) בעקבות היורו, אם אכן יגיע לסיכום עם המועדון. שמו של מרואן קבהא עלה. גם אלמוג כהן מעניין את בכר, אבל כמו במקרה של דמארי – זה יקרה רק אם יחליט קודם לשוב לישראל.

עדכון ראשון: 10:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully