וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם בראקט טורניר המכללות: קנזס מדורגת 1 ופייבוריטית לזכייה

הג'ייהוקס זכו ליחס של 2 ל-9 בסכנויות. צפון קרוליינה, וירג'יניה ואורגון המפתיעה דורגו ראשונות באזורים האחרים. קנטקי דורגה רק רביעית וג'ון קליפארי התעצבן. וגם: השערורייה - הבראקט נחשף בטוויטר לפני הזמן

שחקני קנזס ג'ייהוקס חוגגים. AP
הג'ייהוקס בדרך לתואר?/AP

הרגע הגדול של השנה בכדורסל המכללות האמריקאי מגיע, כאשר מחר בלילה (בין שלישי לרביעי), ייצא לדרך טורניר המכללות עם השלב המוקדם. הלילה, פורסמו הדירוגים לקראת הטורניר השנתי.

קנזס ג'ייהוקס, אחת האימפריות הגדולות בעולם המכללות, שבעונה שעברה דורגה שנייה והפסידה בהפתעה גדולה כבר בסיבוב השני, תגיע לטורניר השנה כמדורגת ראשונה באזור הדרומי והראשונה בכלל. צפון קרוליינה מדורגת ראשונה במזרח, וירג'יניה ראשונה במידווסט וההפתעה הגדולה הגיעה מכיוון אורגון, שדורגה ראשונה באזור המערבי. על פי סכנויות ההימורים, הג'ייהוקס עם הפייבוריטים לזכייה בטורניר, ביחס של 2 ל-9. אחרים נמצאות מישיגן סטייט וצפון קרוליינה עם 1 ל-5 והבאות בתור הן וירג'יניה ו-וילאנובה עם 1 ל-12.

השערורייה הגדולה אגב, הייתה הדלפתו של הבראקט, כשעתיים לפני התכנית הרשמית בה הוא תמיד מפורסם. הבראקט הופיע בטוויטר וב-NCAA כבר הודיעו: "אנחנו עושים מאמצים גדולים כדי להימנע מדברים כאלה. לצערנו, הברקאט דלף לפני השידור של השותפים שלנו ב-ESPN. אנחנו לוקחים את העניין ברצינות ונחקור אותו".

מנגד, מי שחשו את עצמן מעט מקופחות היו מישיגן סטייט של טום איזו, שדורגה רק שנייה במידווסט ובעיקר, קנטקי, שדורגה רק רביעית במזרח, מה שהוביל את מאמנה ג'ון קליפארי להתלונן, לאחר שקבוצתו גברה על טקסס A&M בגמר טורניר ה-SEC: "לא שיחקנו פה משחק כדורסל היום? איך הם קיבלו דירוג במקום השלישי ואנחנו רק רביעי?", שאל קליפארי בזעם, "אני שמח עבורם, אבל מה לעזאזל... אני מופתע שלא שמו אותנו במקום החמישי...".

מי שנותרה, כצפוי יש לומר, לחלוטין מחוץ לטורניר היא LSU, אצלה משחק הכוכב הגדול של המכללות בן סימונס, שחווה עונה רעה וצפוי לעזוב לדראפט. הטייגרס לא יקבלו הזמנה לטורניר אחר וכך למעשה, אחרי תבוסה 71:38 לטקסס A&M בחצי גמר ה-SEC, הסתיימה קריירת המכללות של סימונס וכעת יהיה מעניין לראות איך הוא יגיע ל-NBA.

לוח המשחקים המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully