וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל עיריית נתניה: "רוצים להבטיח שהכסף עבור השימוש באצטדיון יוחזר"

14.3.2016 / 9:48

על רקע הטענות לפיהן הוא לא מעביר למכבי נתניה את הכספים שהובטחו לה מתוך מניעים אישיים, אבי בן חמו מבהיר: "רוצים להבטיח את דמי השימוש, מקווים שהקבוצה תעבור לידיים פרטיות"

one

מנכ"ל עיריית נתניה אבי בן חמו דוחה את הטענות לפיהן עיריית נתניה והוא עצמו החליטו להקשות על יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון ולא להעביר לו את כספי התמיכות המיועדים למשכורות מתוך מניעים אישיים. "מי שטוען את הדברים הללו מטעה ואינו דובר אמת", אמר בן חמו בשיחה עם וואלה! ספורט. "רק אתמול נפגשתי עם דורון אוסידון במשרדי למרות לוח זמנים מאוד עמוס שהיה לי. יחסיי איתו הם טובים ואין לי שום בעיה אישית ובטח שאני לא אפעל כמנכ"ל העירייה על סמך עניינים אישיים".

אז מדוע לא הועברו הכספים למועדון?

"ראשית, רק לפני מספר שבועות אושר התקציב העירוני לטובת מכבי נתניה. הסכום הוא 2.3 מיליון שקל לשנת 2016. מתוך הסכום הזה צריך לקזז דמי שימוש על האצטדיון והמתקנים בגין שנת 2015 שעומד על 800 אלף שקל. לכך גם צריך לקזז החזר של מכבי נתניה על ההלוואה שנלקחה בתחילת העונה בגובה של 7.5 מיליון שקל. ההלוואה היא הרי לעשר שנים וביחד עם הריבית, מכבי נתניה צריכה להחזיר בכל שנה 800 אלף שקל".

דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. מגד גוזני
העברת הכספים נדחתה. אוסידון/מגד גוזני

עדיין נשארים 700 אלף שקל שצריך להעביר למועדון כדי לשלם את המשכורות.

"אני לא מנהל את מכבי נתניה ולא קובע איזה כסף יעבור לאיזו מטרה. נכון שעדיין צריך לשלם 700 אלף שקל מתוך ה-2.3 מיליון שקל, אבל כרגע העירייה רוצה להבטיח לעצמה שהשימוש עבור האצטדיון והמתקנים האחרים בגין שנת 2016 אכן ישולם ומכאן שהסכום הזה נמצא עדיין ברשות העירייה".

אבל השחקנים ואנשי המועדון זקוקים לכסף הזה כדי לקבל משכורות.

"נכון, ובעקבות זאת נפגשתי אתמול עם דורון אוסידון כדי לראות כיצד העירייה מבטיחה לעצמה את דמי השימוש ועדיין יכולה להעביר את הכספים לטובת המשכורות".

זה עניין שיכול לקחת זמן רב ובינתיים אין משכורות.

"זה בהחלט יכול לקחת מספר ימים, אבל אנחנו נבדוק מה ניתן לעשות".

הקבוצה ירדה ללאומית ובינתיים אין בעל בית חדש.

"כולנו מקווים שמכבי נתניה תעבור בקרוב לידיים פרטיות. אנחנו עובדים על הנושא הזה ואני מאוד מקווה שנמצא את האיש שייקח אחריות על הקבוצה. זו השאיפה שהייתה לנו מלכתחילה וכולם יודעים זאת".

האם אוסידון שלח לך מכתב בו הוא מאיים לא לקיים משחקים באצטדיון בנתניה בעונה הבאה?

"לא קיבלתי מכתב כזה, למרות שהבנתי שדורון לא מרוצה מתנאי השימוש הכספיים באצטדיון והייתה לו התבטאות כזו בעל פה. אנחנו כעירייה כמובן לא נקבל שמכבי נתניה תשחק מחוץ לעיר במיוחד כשיש לנו את האצטדיון הכי טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully