וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון שוב מחמיא לטיירון לו, בסקרמנטו מיואשים: "יש אכזבה עצומה"

כוכב קליבלנד שיבח את מאמנו, ששוב הושווה לבלאט אחרי הניצחון על הקליפרס: "הרוטציה סוף סוף בנויה נכון". בארה"ב משוכנעים: "הקאבס מחקים את גולדן סטייט". ולמה קארל ספסל את כספי?

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. רויטרס
מתחיל להיות מרוצה. לברון/רויטרס

המספרים

* זה היה ההפסד הגדול ביותר של הקליפרס העונה.

* הקליפרס עומדים כעת על מאזן 10:2 מול קבוצות עם למעלה מ-60 אחוזי הצלחה.

* בשני המשחקים האחרונים קליבלנד חיברה לא פחות מ-34 שלשות.

* מאז עונת 2006/07, המאזן של הקאבס מול הקליפרס עומד על 3:16.

* יאניס אנטטוקומפו רשם ארבעה טריפל דאבל ב-11 המשחקים האחרונים.

* הגריק פריק גם חלף על פני אוסקר רוברטסון בדרך לקבוע שיא משחקים עם טריפל דאבל בעונה אחת במדי הבאקס.

* דמרכוס קאזינס ממשיך לספק מספקים בזמן שהקבוצה שלו מזייפת. הסנטר של סקרמנטו רשם דאבל-דאבל בעשרה הפסדים של הקינגס העונה.

טיירון לו מאמן קליבלנד. AP
אז הוא כן הביא שינוי? לו/AP

הציטוטים

אחרי הניצחון 90:114 על הקליפרס לברון ג'ייימס, שקלע 27 נקודות, סוף סוף נשמע מרוצה. גם מחבריו לקבוצה, וגם מהמאמן. "טיי יודע מה הוא רוצה מאיתנו, ואנחנו מגיבים היטב למה שהוא מנסה להעביר", אמר. "שלטנו במשחק הזה מתחילתו ועד סופו. אנחנו מתחילים להיכנס לכושר, כי הרוטציה שלנו סוף סוף בנויה נכון והמחליפים תורמים לנו הרבה מאוד. כולם בריאים ומשחקים את המשחק נכון". מי שמספק תרומה נכבדת מהספסל לאחרונה הוא שחקן הרכש צ'אנינג פריי, שהשתלב היטב. "צ'אנינג קולע את השלשות שלו וזה מדבק", אמר טיירון לו בסיום. "לברון אמנם קובע את הטון ומוביל אותנו כמעט בכל האספקטים, אבל הוא כבר לא לבד. כל יתר השחקנים היו מעורבים מאוד במשחק וקלעו נהדר מבחוץ".

גם קווין לאב מרוצה מכושר הקליעה המצוין של הקאבס. "לאחרונה יש לנו מן קטע חדש - אם יש מספיק מרווח באוויר ואפשר לזרוק, אז פשוט זורקים, בלי לחשוב יותר מדי. לא יודע מה זה אומר לזרוק יותר מדי מבחוץ. בימים כאלה, אתה צריך לזרוק בכל פעם שיש לך צ'אנס", אמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קיירי אירווינג שחקן קליבלנד (ימין) מול ג'יי ג'יי רדיק שחקן לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
זורקים בחופשיות. קיירי/רויטרס

אגב, טיירון לו חשף כי לפני המשחק ערך שיחה ערה עם מאמן הקליפרס דוק ריברס, שהעניק לו כמה טיפים חשובים. "הוא הוריד ממני קצת לחץ. נהדר שיש מישהו לצידך כשאתה עובר כל מיני דברים. דוק היה המנטור שלי מאז ומתמיד". אגב, דיוויד בלאט פוטר אחרי ניצחון על הקליפרס, מה שגרם לפרשנים בארצות הברית להתבדח על האפשרות שגם לו יפוטר בקרוב. לו זקוק לניצחון במשחק הבא כדי להשתוות לבלאט באחוזי הצלחה.

ג'ייסון לויד מ'אקרון ביקון ג'ורנל' ניתח שוב את השינוי שעוברת קליבלנד מאז קידומו של טיירון לו לעמדת המאמן הראשי. "הקצב של הקאבס מתעתע. מאז שטיירון לו הגיע הוא דורש מהקבוצה לרוץ יותר, אבל המספרים מראים אחרת. עם לו הקאבס מגיעים ל-96.2 פוזשנים, בעוד שבתקופת בלאט הממוצע עמד על 95. מאז פגרת האולסטאר המצב לא הרבה יותר טוב - הקאבס עדיין בתחתית הליגה מבחינת קצב, אבל ההתקפה השתפרה. הממוצעים של הקאבס בהתקפה בתקופת לו טובים בהרבה מהממוצעים שהשיגו תחת בלאט".

דייב מקמנמין מ-ESPN ציין כי "לאט לאט קליבלנד מאמצת את הגישה של גולדן סטייט. העונה היא מעמידה שיא פרנצ'ייז של 10.2 שלשות למשחק, ומתוך עשרה שחקני רוטציה, שמונה מהם קלעים מצוינים מחוץ לקשת".

שחקני סקרמנטו קינגס עומרי כספי, דמרכוס קאזינס, מול שחקן יוטה ג'אז טרבור בוקר. AP
ייאוש. כספי וקאזינס מול טרבור בוקר/AP

בינתיים, הפלייאוף הולך ומתרחק מסקרמנטו. הקינגס ספגו הלילה הפסד חמישי ברציפות עם 109:100 ליוטה, ורחוקים כעת שבעה וחצי ניצחונות מהמקום השמיני במערב. "יש אכזבה עצומה בחדר ההלבשה שלנו, וזה לא חדש", אמר דמרכוס קאזינס בסיום. "כולנו יודעים ומאמינים שאפשר להיות טובים יותר ממה שאנחנו מראים. אנחנו פשוט עצבניים מזה שאנחנו לא טובים כמו שחשבנו שנהיה בנקודה הזאת. אנחנו לא עומדים בציפיות שלנו מעצמנו".

קאזינס אף טען כי עונש ההרחקה שספג מהקבוצה בא ביוזמתו של ג'ורג' קארל ולא ההנהלה: "יש יותר מדי דברים לא קשורים העונה. יותר מדי מאבקים בין אנשים שאמורים להיות בצד שלך. לא החלפנו מילה מאז, זה מאכזב". ג'ורג' קארל אמר בתגובה כי "לי ולדמרכוס עוד יהיו הזדמנויות לשוחח. הדבר הכי טוב עבור שנינו הוא לנצח, לא להתעסק בכל מה שמסביב".

ג'ורג' קארל הוסיף: "זו תקופה לא פשוטה. הגנתית לו היינו מספיק טובים, יש לנו יותר מדי נפילות מנטליות, במשך שלושה רבעים בכלל לא שיחקנו".

קארל התייחס לספסול של עומרי כספי ברבע הרביעי, למרות היכולת הטובה שהציג (20 נקודות), והשיב: "נתתי לו הרבה דקות וחשבתי שהוא נראה קצת עייף. המשחק הזה היה משחק של אנרגיות, אם היינו מנצחים אותו, היינו עושים את זה בעזרת מהירות ותנועה. לא רציתי ששחקנים יהיו עייפים על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully