וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר/עכו ומכבי תל אביב עלו ליתרון בסדרות חצי הגמר

מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את הפועל כפר סבא בסיומו של משחק דרמטי ועלתה ל-0:1, האלופה לא התקשתה בדרך ל-0:3 קליל מול מנשה/חדרה/עמק חפר, אולי בדרך לעוד מפגש מעניין בגמר. ביום חמישי: משחק מספר 2

זוהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
נחושים. בר נצר ומכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

שתיים מהקבוצות הבכירות של הכדורעף הישראלי עשו הערב (ראשון) צעד נוסף בדרך למפגש ביניהן בגמר הפלייאוף. האלופה הפועל מטה אשר/עכו ניצחה 0:3 את מנשה/חדרה/עמק חפר (19:25, 11:25, 19:25), עלתה ליתרון 0:1 בסדרה הקצרה, ורחוקה ניצחון מהופעה בסדרת הגמר. נעם כץ אמר לאתר איגוד הכדורעף בסיום ש"שיחקנו טוב בחסימה ובהגנה והצלחנו לבצע את העצירות שרצינו. המשחק הבא יהיה קשה יותר ונתכונן אליו בכל הכוח". המשחק השני בסדרה ייערך בעין שמר ביום חמישי (19:20) הקרוב וישודר בערוץ הספורט.

מכבי תל אביב השיגה ניצחון חוץ כשגברה 2:3 על הפועל כפר סבא (25:21, 27:29, 25:21, 19:25, 15:13) במשחק דרמטי שנגרר לחמש מערכות. הקבוצה של זוהר בר נצר ניצחה לראשונה העונה את הפועל כפר סבא שספגה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים.

"כל הכבוד לשחקנים", אמר בסיום המאמן זוהר בר נצר, "אחרי שהפסדנו יתרון 21:23 במערכה השנייה קצת איבדתי את עצמי אבל השחקנים לקחו את עצמם בידיים והחזירו אותנו למשחק. עכשיו העברנו את היתרון אלינו ואיתו גם את הלחץ. זה יהיה מבחן גדול עבורנו". גל גלילי: "לא שיחקנו מספיק טוב היום בשביל לנצח משחק בחצי גמר פלייאוף. כל הכבוד למכבי תל אביב על הניצחון". המשחק השני בסדרה ייערך ביום חמישי הקרוב בשעה 19:00 בהדר יוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully