וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת האגרוף של גדיר: תובע ההתאחדות לפגישה מכריעה עם השופט גרינפלד

13.3.2016 / 7:44

האם שחקן הפועל באר שבע יורחק ממשחק העונה? התובע ניר רשף ישוחח עם אוראל גרינפלד, כשהשאלה המכריעה היא האם השופט ראה וההחליט להתעלם, או שמא פספס את המקרה. ההערכה: גדיר לא ייענש

צילום מסך

שיחה בין תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף לבין השופט אוראל גרינפלד תקבע האם מוחמד גדיר יעמוד לדין משמעתי בעקבות מכת האגרוף שנתן לעדי נמני במשחק אתמול בין הפועל באר שבע להפועל רעננה.

לוואלה! ספורט נודע כי אם גרינפלד ששפט במשחק יאמר כי הוא ראה את האירוע אבל פירשן אותו ככזה שלא צריך לשלוף כרטיס בעקבותיו, יקבל רשף את אבחנתו ולא יעמיד לדין משמעתי את חלוץ באר שבע. במידה שגרינפלד יאמר כי האירוע נעלם מעיניו תוך כדי משחק, קרוב לוודאי שרשף יחליט להעמיד את גדיר לדין וכתוצאה מכך הוא יחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב בעוד שבוע. השיחה בין השניים צפויה להתקיים מחר.

מוחמד גדיר הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עומד להינצל. גדיר/ברני ארדוב

אם לשפוט על פי הדברים של מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר הרי שמרבית הסיכויים שגדיר לא יעמוד לדין. לדברי טפר, בשיחה שהוא קיים הבוקר עם גרינפלד אמר לו השופט כי הוא ראה את תנועת היד של גדיר לעבר נמני ופירשן אותה כנסיון לתפוס פוזיציה יותר טובה ברחבה ולא ככזו שמטרתה לפגוע בשחקן ההגנה של רעננה. "זה גם לא שעדי נמני רץ אל השופט בדרישה שירחיק את גדיר", הסביר טפר. "מהשיחות שלי עם אוראל, הבנתי שהוא לא חשב שיש מקום להרחקה בעקבות מה שקרה".

במקרה דומה שהיה העונה בו החליט תובע ההתאחדות דווקא להעמיד לדין את בלם מכבי תל אביב טל בן חיים, הוא קיים שיחה דומה לזו שהוא צפוי לערוך עם גרינפלד, עם מי ששפט את המשחק ארז פפיר. השופט ציין אז שהוא לא ראה את המקרה בו בן חיים נצפה חובט בשניר שוקר ולכן החליט רשף להעמיד לדין אז את בן חיים על פי צילומי הטלוויזיה. אם אכן גרינפלד יגיד שראה בבירור את האירוע אתמול והחליט לא לשלוף כרטיס, יקבל זאת רשף ולא יעמיד לדין את גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully