וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראודר ואיגודאלה ייעדרו שבועיים, גאסול יחמיץ שני משחקים

פציעות בליגה הטובה בעולם: הגארד/פורוורד הנהדר של בוסטון סובל מנקע בקרסלו, ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה נקע את הקרסול גם כן ומדאיג את קר. הספרדי פגוע בברך, באטלר אמור לחזור

ג'יי קראודר, בוסטון סלטיקס. AP
חדשות רעות לסלטיקס. קראודר/AP

בוסטון היא אחת הקבוצות המפתיעות של העונה, עם מאזן 27:39 שמקנה לה את המקום השלישי במזרח, מרחק ניצחון אחד ממיאמי. אלא שהערב (ראשון) קיבלו הסלטיקס חדשות רעות בכל הנוגע למאבק שלהם על המקום השלישי בתום העונה הסדירה, בדמות פציעתו של ג'יי קראודר, שייעדר שבועיים מהמגרשים. הגארד פורוורד הנפלא שחווה את עונתו הטובה בקריירה סובל מנקע בקרסול, זכר לפציעה בהפסד ליוסטון. קראודר מעמיד העונה ממוצעים של 14.4 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק.

* פאו גאסול סובל מפציעה בברך ויחמיץ את שני המשחקים הקרובים של שיקגו, מול טורונטו ו-וושינגטון. "זו מכה קשה, אין ספק", אמר פרד הויברג. מי צפוי לשוב לסגל של הבולס הוא ג'ימי באטלר.

* אנדרה איגודאלה שנקע את קרסולו השמאלי ייעדר שבועיים מהמגרשים. ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה נפצע ביום שישי, בניצחון על פורטלנד. "זה ביג דיל", אמר סטיב קר, "אנדרה חשוב מאוד לכל מה שאנחנו עושים, לא רק מבחינת השיטה, אלא גם מבחינת האופי - הוא מרגיע אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully