וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה השביתה בליגת העל לנשים, הכסף יועבר במלואו למנהלת

בתום עשרה ימי שביתה, הליגה תחזור לפעילות מלאה אחרי שהושג מתווה חדש של הסכמות: סכום של 2.4 מיליון שקל, שהובטח למנהלת ליגת הנשים בקיץ 2015, יועבר במלואו

שי דורון נבחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
בשעה טובה. דורון/ברני ארדוב

השביתה בליגת העל לנשים בכדורסל הסתיימה היום (ראשון), והליגה תחזור לפעילות סדירה. היום הושג מתווה חדש של הסכמות, שהועברו בכתב למנהלת הליגה על ידי ראשי משרד התרבות והספורט, לפיהן סכום של 2.4 מיליון שקל שהובטח בקיץ 2015 למנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל יועבר במלואו. הכסף יועבר לקבוצות במהלך הימים הקרובים, עוד לפני סיום העונה.

כזכור, לפני כעשרה ימים מנהלת ליגת העל לנשים הודיעה על השבתת הליגה לאחר אי קבלת תקציביםממשרד הספורט. בימים האחרונים נכנסו לעובי הקורה כדי לפתור את המשבר בכירי משרד הספורט בהנחיית השרה מירי רגב ואנשי צוותה, עודד טירה יו"ר המועצה הלאומית העליונה לספורט, יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי וממלא מקומו שמעון מזרחי, ורק היום בתום מרתון דיונים הגיע המשבר לסיומו.

"אני מברכת על כך שאיריס שטרק יו"ר המנהלת הסכימה לסיים את השביתה ולקבל את מתווה שהוצג לה כבר בתחילת הדרך על ידי מנכ"ל המשרד", אמרה שרת הספורט מירי רגב. "אימוץ המתווה בשלב מוקדם יותר היה מונע את השבתת הליגה והנזקים שנגרמו עקב כך. זו הייתה שביתה מיותרת ולא אחראית".

השתלשות העניינים: כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully