וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות במכבי נתניה: סיכויים שאבי גרוס ייקח את הקבוצה

13.3.2016 / 20:30

אופטימיות בעיריית נתניה לגבי המגעים עם איש העסקים. ניר אלון העביר מכתב לאוסידון ודרש לשלם את משכורות חודש פברואר במלואן עד ליום שלישי בצהריים. כרגע לא ברור מאיפה הכסף יבוא

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 של מכבי נתניה עם הפועל עכו

האם מכבי נתניה בדרך לגאולה כלכלית? התפתחות במגעים להעברת הקבוצה לידי איש העסקים אבי גרוס. בעיריית נתניה הביעו היום אופטימיות באשר לאפשרות שגרוס ייקח על עצמו את המועדון. בחודש האחרון קיבל איש העסקים, תושב מכמורת, את כל הנתונים הכספיים ונעשתה לקבוצה גם בדיקת נאותות. מנכ"ל עיריית נתניה אבי בן חמו התבטא היום באוזני גורמים שונים והעריך שגרוס רציני מאוד באשר לכוונותיו ושקיימת הערכה בעירייה שהמועדון עשוי להגיע בקרוב לידיים פרטיות ובכך להנצל מבחינה כלכלית.

בתוך כך, ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות החדשה, שיגר לפנות ערב מכתב ליו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון ובו דרישה לתשלום מיידי של משכורות חודש פברואר אשר טרם שולמו לשחקנים. אלון מבקש במכתב כי עד יום שלישי בצהריים ישולמו המשכורות.

במכבי נתניה מתקשים לשלם את משכורות פברואר בשל עיכוב בהזרמת כספי תמיכה של עיריית נתניה. במועדון בטוחים כי גורמים בעירייה פועלים כדי לעכב את העברת כספי התמיכות כחלק מהכוונה לגרום ליור אוסידון לעזוב את הקבוצה בצורה חד צדדית. בין אוסידון לבין מנכ"ל עיריית נתניה אבי בן חמו קיימים יחסי עבודה גרועים.

בשלב הזה הכסף מהעירייה לא מועבר ולא ברור מהיכן יוזרם הכסף למשכורות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעלים חדש? גרוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully