וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד דרמטי לפרנקפורט נגד באיירן מינכן

13.3.2016 / 18:48

הקבוצה הגרמנית שתפגוש את ראשון לציון ברבע גמר היורופקאפ הוליכה בהפרש מבטיח ברבע האחרון נגד הבווארים אך נכנעה 78:76 לשתי זריקות עונשין של אנטון ג'אבל. ג'ון ליטל הפצוע המשיך להיעדר

ניהאד דג'דוביץ' שחקן באיירן מינכן (אמצע) מול זוראן דראגיץ' שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
דג'דוביץ' ובאיירן עם ניצחון דחוק/GettyImages

בעוד שלושה ימים תתארח מכבי ראשון לציון בפרנקפורט במסגרת המשחק הראשון ברבע גמר היורופקאפ, וממה שנראה, היריבה הגרמנית מגיעה בכושר טוב מאוד להתמודדות. פרנקפורט כפתה היום (ראשון) משחק צמוד ומותח על באיירן מינכן, אחת המועמדות הבולטות לזכייה באליפות גרמניה וביורוקאפ, לפני שנכנעה 76:78 במינכן. בעקבות ההפסד ירדה פרנקפורט, ששיחקה משחק שני ברציפות ללא האמריקאי ג'ון ליטל אל המקום השישי בגרמניה עם מאזן 17:8, בעוד באיירן מינכן, מדורגת שנייה אחרי באמברג.

הקבוצה של גורדון הרברט, שגברה על באיירן בסיבוב הראשון בפרנקפורט, שלטה במשחק, והוליכה 64:55, לפני שהקבוצה של סביטסלב פסיץ' החלה בקאמבק נהדר. בדקות הסיום ניהלו שתי הקבוצות קרב זריקות עונשין. ויטאליס צ'יקוקו העלה את באיירן ליתרון 74:76, אלא שקואנטז רוברטסון השווה את המשחק, 10 שניות לסיום. עבירה של פיליפ סקראב נתנה לאנטון ג'אבל המצוין שתי זריקות עונשין, אותן הגארד קלע, ורוברטסון ניסה לנצח את המשחק עם שלשה על הבאזר, אך לא צלח.

רוברטסון הוליך את קלעי פרנקפורט עם 20 נקודות ו-7 אסיסטים, כשהגארד הנהדר ג'ורדן ת'יאודור מוסיף 17 משלו. שחקן נוסף שבלט הוא סנטר נבחרת גרמניה ג'והנס פויטמן עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים. בבאיירן הצטיינו ברייס טיילור עם 18 נקודות וצ'יקוקו עם 16 ו-6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully