וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "עצוב שהודחנו, כי נתנו הכול"

מנג'ר ארסנל דיבר לאחר ההדחה המביכה מהגביע האנגלי וההפסד 2:1 בבית לווטפורד: "השחקנים שלנו לא החמיצו בכוונה". וגם: ההסתלבטויות והירידות ברשת על ארסן ונגר ומכות בין אוהדי הקבוצה

אלכסיס/רויטרס

הקריסה של ארסנל נמשכה היום (ראשון) עם הדחה מביכה מהגביע האנגלי ברבע הגמר אחרי הפסד 2:1 בבית לווטפורד. התותחנים, שיסיימו ככל הנראה את דרכם באירופה ביום רביעי כשישחקו בחוץ מול ברצלונה אחרי הפסד 2:0 בבית ונמצאים שמונה נקודות מתחת ללסטר סיטי המוליכה בליגה, נראו רע ואיבדו את הסיכוי לזכות בתואר בו זכו בשתי העונות האחרונות. כמו כן, זה היה הפסד הבית השלישי ברציפות של ארסנל בכל המסגרות, דבר שלא קרה לה מאז 2002.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
התפרקות מוחלטת. ונגר/רויטרס

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר, עליו כל הלחץ בשלב זה, אמר לאחר המשחק: "הריצה הפנטסטית שלנו בגביע הגיעה לסיומה ביום בו הרגשנו שההופעה שלנו הייתה שווה ניצחון. קרדיט לווטפורד, השחקנים שלה יצרו כמה מצבים וניצלו את כולם. זה עצוב כי נתנו הכול. השחקנים לא מחמיצים בכוונה, אתה חייב להיות ריאלי. כמובן שבשער הראשון עשינו טעות. מבחינה רפואית לא יכולנו לפתוח עם דני וולבק. יהיה משחק קשה מאוד נגד ברצלונה, אבל אנחנו צריכים לראות את זה כאתגר ולנסות לעשות את הבלתי אפשרי כן אפשרי".

בצד המנצח, טרוי דיני שבישל את שני השערים של ווטפורד סיכם: "אני חושב שזה מגיע לנו, דבקנו בתכנית המשחק שלנו, יצאנו למתפרצות היטב והגענו להזדמנויות. הבן שלי אוהד ארסנל, כך שהוא יצטרך להכין את התה בבית היום. אנחנו הולכים לוומבלי, וזה ענק, אבל לא נרצה להגיע לשם רק כדי להראות נוכחות".

מנג'ר ווטפורד קיקה סאנצ'ס פלורס הוסיף: "אני מרגיש פנטסטי, אני ממש שמח בשביל השחקנים והאוהדים. הם הולכים אחרינו לכל מקום וזה מגיע להם. היה קשה במחצית הראשונה, ניסינו להכיל את ארסנל ואז ליצור מצבים ולשחק טוב. היה קשה בסיום וציפינו להרבה מזה במהלך המשחק".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אוהדי ארסנל מתקוטטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully