וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי קרית גת מגיעה לעין שרה

13.3.2016 / 17:37

העולה החדשה תנסה לצאת מהמקום האחרון בטבלה כשתתארח אצל אריק אלפסי ועירוני נהריה (20:30). מרקו קילינגסוורת' שהורחק נגד חולון יוכל לשחק

one

בווידאו: תקציר המפגש הקודם בין הקבוצות

המחזור ה-23, הפותח את משחקי הסיבוב השלישי בליגת העל, יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח עירוני נהריה את מכבי קרית גת (20:30, שופטים: עומר אסתרון, גילי עובד ואסף אוברלנדר). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים בשני הסיבובים הראשונים, כשכל קבוצה מנצחת בביתה של השנייה. קרית גת הפתיעה בסיבוב הראשון עם ניצחון בעין שרה 70:81, ובסיבוב השני הצליחו השחקנים של אריק אלפסי לנצח באשקלון 89:100.

נהריה מגיעה למשחק לאחר ההפסד למכבי ראשון לציון שהוריד אותה בתום הסיבוב השני למקום השישי בטבלה, אך עדיין עם טווח משמעותי מהמקום שמוביל בסיום העונה אל מחוץ לרבע גמר הפלייאוף. בקבוצה יודעים שאם הם רוצים לשמור על המקום השישי, שיסדר להם הגרלה אפשרית לפיינל פור בתום הסיבוב השלישי, עליהם לגבור על היריבות מהתחתית, וביניהם קרית גת. במהלך השבוע שחררו הסגולים את כריס אוואנס, ששיחק רק משחק אחד, אחרי למעלה מחודש שלא התלבש, וכמו כן גם את עמית ביר-כץ שעבר להפועל חולון. מי שנמצא בכושר נהדר הוא קמרון קלארק שקלע ב-10 המשחקים האחרונים בספרות כפולות, כולל שיא עונה נגד קרית גת בסיבוב הראשון עם 28 נקודות ב-23 דקות.

ההפסד הדרמטי להפועל חולון בשבוע שעבר קבע כי מכבי קרית גת תפתח את הסיבוב הנועל את העונה מהמקום האחרון, ותנסה להאבק בסטטיסטיקה שקבע כי כל קבוצה שסיימה אחרונה את הסיבוב השני בשש העונות האחרונות ירדה לליגת המשנה. בקבוצה יודעים את חשיבות המשחקים הקרובים, שכן אם לא יצליחו לצאת מהמקום האחרון בשבועות הקרובים, יתקשו לעשות זאת ככל שהמתח והלחץ יעלה. הברומטר של קרית גת לאחרונה הוא נמרוד טישמן, שיצטרך להיות בשיאו כדי להוביל את הקבוצה לניצחון חוץ שני העונה. מרקו קילינגסוורת' שהורחק נגד הפועל חולון בשבוע שעבר, נקנס ב-15 אלף שקלים וישחק.

שחקן מכבי קרית גת מרקו קילינגסוורת'. קובי אליהו
כיצד יתפקד אחרי הקנס? קילינגסוורת'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully