וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: מונס דאבור כבש בדרבי והגיע ל-14 שערי ליגה בשוויץ

חלוץ גראסהופרס ניצל טעות של השוער (12), כשקבוצתו ניצחה 2:4 בדרבי. רפאלוב (23 דקות) סיים עם קלאב ברוז' במקום הראשון בעונה הסדירה בבלגיה, גנט של רמי גרשון (90) וסייף (5) מעדה

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
מנצל כל טעות. מונס דאבור/GettyImages

מונס דאבור כבש היום (ראשון) את שער הליגה ה-14 שלו בשוויץ, כשהשווה בדרבי מול ציריך, בסיומו ניצחה גראסהופרס 2:4. אלכסנדר קרז'אקוב הרוסי העלה את ציריך ליתרון בדקה השמינית, אבל בחלוף ארבע דקות השוער אנתוני פאבר התמסר עם הבלם שלו ובפעם השנייה מסר דווקא לדאבור, שאמר תודה וגלגל לרשת החשופה.

אגב, גם בדרבי הקודם כבש דאבור את השער הראשון של גראסהופרס, שהביסה אז את יריבתה המושבעת 0:5. הפעם זה נגמר עם ניצחון 2:4, כשקאיו, שאני טרשאי ומרקו באסיץ' כבשו. דאבור, שקבע את שיאו האישי (אחרי 13 שערי ליגה בעונה שעברה) נותר בפיגור שני שערים ממארק יאנקו, שכבש שלושער בניצחונה של באזל והתבודד בראש טבלת המבקיעים עם 16 שערים.

* ליאור רפאלוב נכנס כמחליף ושיחק 23 דקות בניצחונה של קלאב ברוז' 0:1 בחוץ על לובן. ברוז' סיימה את העונה הסדירה בבלגיה במקום הראשון עם יתרון של ארבע נקודות, שיקוזז לשתיים בגלל שיטת הקיזוז.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות בהרכב האלופה גנט, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני אחרי 1:1 בחוץ מול שרלרואה. קני סייף נכנס כמחליף בדקה ה-85.

* שרן ייני השלים 90 דקות בהרכב ויטסה ארנהם, שהפסידה בביתה 2:0 לפיינורד ונותרה במקום השישי. ייני נפצע, ירד לקבל טיפול וחזר לפני שהאורחים כבשו את הראשון.

* רם שטראוס היה שותף לדרמה בליגה הרומנית, כשקבוצתו פולי טימישוארה הובילה 0:2 בבית על קלוז', אך ספגה צמד בתוספת הזמן וסיימה רק ב-2:2 במשחק במסגרת הפלייאוף התחתון. טימישוארה מקדימה את הקו האדום בשתי נקודות בלבד.

* גל אראל שיחק 90 דקות ובישל את שער השוויון ב-1:1 של זבישה בידגושץ מול לגניצה בליגה השנייה בפולין.

* אוסטריה וינה, ללא רועי קהת, סיימה ב-1:1 בחוץ מול שטורם גראץ בליגה האוסטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully