וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל שביתת הליגה: חצי גמר גביע המדינה לנשים יתקיים ברמלה

13.3.2016 / 16:38

מחזיקת הגביע, בנות הרצליה, תפגוש את מכבי אשדוד (19:15, ספורט 5), בעוד רמת חן תנסה לא למעוד מול אליצור חולון (17:00, ספורט 5). סואץ קרני: "רוצות שהגביע ישאר בהרצליה". דורון: "בשנה שעברה פישלנו"

בנות הרצליה, מחזיקת גביע המדינה בכדורסל נשים. מגד גוזני
כך זה נגמר בעונה שעברה. בנות הרצליה חוגגת זכיה בגביע/מגד גוזני

משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים ייערכו מחר (שני) באולם ברמלה, בסיומן יעלו שתי הקבוצות שיתחרו על התואר הגדול הראשון העונה בכדורסל הנשים, והיום התקיימה מסיבת העיתונאים לקראת האירוע. במשחק הראשון ייפגשו מכבי רמת חן, הפייבוריטית הברורה בהתמודדות, ואליצור חולון (17:00), ובחצי גמר השני ייערך משחק מרתק בין בנות הרצליה, מחזיקת הגביע מהעונה שעברה, והאלופה מכבי אשדוד (19:15). שני המשחקים יועברו במלואם בספורט 5.

המשחקים נערכים על רקע שביתת הליגה שעוד מעט סוגרת שבועיים. במהלך הימים האחרונים העלו מספר קבוצות בליגת העל לנשים טענות כנגד קיום משחקי חצי גמר הגביע, בזמן שביתת מנהלת הליגה, אך באיגוד הכדורסל עמדו על שלהם לא לפגוע בקיום האירוע.

"אנחנו מחזיקות גביע ורוצות שהוא ישאר בהרצליה", אמרה קפטנית הרצליה ליעד סואץ-קרני. "השתדרגנו מבחינת הקבוצה ואנחנו באות לנצח". קפטנית אשדוד, שי דורון, אמרה מצידה כי: "אנחנו רוצות את הגביע הזה, כי בשנה שעברה פישלנו".

בחצי גמר הראשון כאמור יש פייבוריטית ברורה, רמת חן, כשהמאמנת שלה שירה העליון נשמעת דרוכה: "מי שמכיר אותי יודע ששאננות זה דבר שלא הולך ביחד. אני מכבדת כל יריבה וכל קבוצה". בחולון חולמים על סנסציה ורועי אייזנברג אמר לקראת המשחק: "אם נעשה את הדברים נכון ונבוא מפוקסים, ביום נתון אפשר לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully