וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות יערכו פגישה מכרעת: גדיר יעמוד לדין על הפגיעה בנמני?

חלוץ באר שבע התפייס עם בלם רעננה אחרי האגרוף ששלח לעברו, אך בהתאחדות צפויים להענישו גם מבלי שתוגש תלונה. בפעם הקודמת ששחקן הועמד לדין על פגיעה דומה, הוא הורחק משני משחקים

one

היועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד אפרים ברק ישוב היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים לישראל והוא צפוי לקיים פגישה עם תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף בסיומה יחליטו השניים אם להעמיד את מוחמד גדיר לדין בעקבות הפגיעה אתמול בבלם הפועל רעננה עדי נמני, שנעלמה מעיני השופט אוראל גרינפלד. על פי צילומי הטלוויזיה נראה גדיר חובט בבלם רעננה והשניים יצטרכו לקבוע האם יש כאן מקרה בו צריך להתערב ולהעמיד את חלוץ הפועל באר שבע לדין משמעתי.

הפעם האחרונה בה הועמד שחקן לדין על פי צילומי הטלוויזיה הייתה אף היא במשחק של הפועל רעננה, אז נתפס בלם מכבי תל אביב טל בן חיים פוגע ללא כדור בחלוץ הפועל רעננה שניר שוקר. שופט המשחק לא שלף כרטיס אדום לבן חיים, אבל הוא הורחק משני משחקים בעקבות ההעמדה לדין של תובע ההתאחדות רשף.

מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול בן והבה שחקן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
פגיעה מכרעת. גדיר/יוסי ציפקיס

תובע ההתאחדות והיועץ המשפטי לא צריכים תלונה של צד כלשהו כדי להחליט על העמדה לדין והם יפסקו על פי מה שיראו בצילומי הטלוויזיה. בהתאחדות לכדורגל העריכו כי מאחר שמדובר במקרה די ברור, יהיה קשה לשניים להימנע מהגשת כתב אישום נגד גדיר.

מוקדם יותר, גדיר ונמני נפגשו אתמול לאחר המשחק ויישרו את ההדורים ביניהם. השניים שוחחו, חלוץ באר שבע התנצל בפני נמני, אבל ציין שהמגן עצמו חסם אותו תוך כדי תנועה והוסיף מספר קללות. השניים לחצו ידיים וסיימו את התקרית ביניהם. בבאר שבע טענו כי נמני קילל קודם וביצע עבירה על גדיר.

במסגרת אותה פגישה נמני אמר לגדיר: "בפעם הבאה תיזהר כי אם זה היה מישהו אחר, הוא היה מתגלגל בתיאטרליות והיית סופג אדום". בכל מקרה, נמני הכחיש שקילל את גדיר ושהחסימה שביצע הייתה חלק מהמשחק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully