וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: דודו דהאן תוקף את שלמה שרף, אלכס פרגוסון מכתיר אלופה

סוכן השחקנים הגיב ברשת בצורה חסרת תקדים לדברי הפרשן, מאמן יונייטד מסביר למה לסטר תזכה בתואר, שוער פניארול נאלץ להתנצל בפני חבריו לקבוצה אחרי שאימו מתחה עליהם ביקורת חריפה בתוכנית רדיו. וגם: שוער וחלוץ במפגן עליבות משותף

עריכת וידאו: מרום שפיצר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין כסף לתחתונים? לברון/מערכת וואלה!, צילום מסך

21:30: לברון חושף

לברון ג'יימס הסתובב ברחוב, ככל הנראה בטרנינג בלי תחתונים. ככה זה נראה.

לידיעה המלאה ולסרטון בוואלה! סלבס

19:00: פרגוסון מאמין בלסטר

סר אלכס פרוגוסון נשאל מי לדעתו תזכה באליפות, ולא רק שהעריך שזו תהיה המוליכה לסטר - אלא אף טען שהיא תעשה את זה שלושה מחזורים לפני הסיום. פרגוסון נשאל אם השועלים יכולים לעשות זאת זה, ואמר: "כמובן". לאחר מכן הוסיף ש"אני מאמין שהם יעשו את זה כשיישארו עוד שלושה מחזורים לסיום הליגה". פרגוסון אף טען שעם כל הכבוד למאמן קלאודיו ראניירי, הקרדיט מגיע לעוזרו סטיב וולש, האיש שאחראי לכמה מההחתמות של הקבוצה. "האיש הכי משפיע בפרמיירליג הוא סטיב וולש", אמר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לשעבר אלכס פרגוסון. רויטרס
מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לשעבר אלכס פרגוסון/רויטרס

18:00: דודו דהאן בפוסט חסר תקדים נגד שלמה שרף

סוכן השחקנים דודו דהאן כנראה לא אהב דברים שאמר אמש (שבת) בתכנית "שבת ביציע", שלמה שרף, מאמן נבחרת ישראל בעבר והפרשן בהווה. הנה התגובה של דהאן בחשבון הטוויטר שלו:

12:32: מי יותר גרוע - השוער או החלוץ?

10:50: פרה פורצת למגרש באוסטרליה

10:40: הילד ענק, גרסת אורוגוואי

הכדורגל הישראלי מלא בסיפורים על הורים אובר-מעורבים בקריירות של ילדיהם, אבל מסתבר שהתופעה לא פוסחת גם על מדינות אחרות, כמו אורוגוואי למשל. דמיאן פרסקארלי, שוער המשנה של פניארול, נאלץ להתמודד בסוף השבוע עם אתגר מסוג קצת אחר: אימו עלתה לרדיו בעילום שם, ביקרה בחריפות את השוער הראשון של הקבוצה, ונחשפה אחרי כמה שאלות נוקבות מצד המראיין. זמן קצר לאחר מכן, פרסקארלי נאלץ להתנצל פומבית. "היא אמא שלי, אבל אני לא יכול לשלוט במה שהיא אומרת. כבר דיברתי עם מי שצריך והיחסים ביני לבין השוער הראשון מצוינים. זה לא הולך לקלקל את החברות בינינו", צייץ.

10:27: סל הניצחון ששלח את המכללה הקטנה לטורניר המכללות

מרץ המשוגע כבר כאן. דדריק בייסיל, שחקן מכללת קאל-סטייט בייקרספילד הקטנטנה, שלח את המכללה שלו לראשונה בהיסטוריה לטורניר המכללות עם סל הניצחון המרשים הזה. אין כמו הפעם הראשונה.

9:14: קריאות אנטישמיות במשחק תיכונים בבוסטון

אוהדים במשחקי תיכונים יכולים להיות עוקצניים למדי, אבל במשחק הזה הם הלכו קצת רחוק מדי. הקהל של תיכון קתוליק ממוריאל חגג את הניצחון של קבוצתו על ניוטון נורת', תיכון מאיזור יהודי ברובו בפרברי בוסטון, בקריאות "אתם הרגתם את ישו". זה נגמר בהתערבות של הליגה נגד השמצה, ובהודעת גינוי והתנצלות של מנהל בית הספר.

8:45: המאמן שחגג יותר מדי

קווין ווילארד, מאמן סיטון הול, פשוט נפל מהרגליים אחרי ששחקנו איזיאה ווייטהד קלע סל גורלי שנתן לקבוצתו יתרון בגמר טורניר הביג איסט מול וילאנובה. זה נגמר בניצחון 67:69, ולא מעט הסתלבטויות ברשת.

7:29: מציץ מקרוב מדי

בזמן חגיגות הזכייה של תיכון דלאסל ממינסוטה באליפות המחוזית התראיין המאמן לערוץ הטלוויזיה המקומי, אבל מי שגנב את ההצגה היה שחקנו סם ג'ונס, שנתפס בוחן ביסודיות את המראיינת במבט חולמני. אחרי שהסרטון הפך לויראלי, הוא נאלץ לספק את ההסבר שלו בטוויטר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully