וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק מרגיש אשם, קרי מופתע מהשינוי הכפוי של גולדן סטייט

סיכום הלילה ב-NBA: הת'אנדר מלקקת את הפצעים אחרי עוד מפלה ברבע האחרון, דוראנט שוב עצבני, קרי שוקל לאמץ את חלוקת הדקות החדשה בגולדן סטייט, ורק קר מודאג: "אין תחליף לאיגודאלה"

סטפן קרי, שון ליבינגסטון, גולדן סטייט ווריירס. AP
בקושי. קרי/AP

מספרי הלילה

* מריס ספייטס קלע 25 נקודות ב-18 דקות בלבד על הפרקט. הוא השחקן הרביעי בתולדות ה-NBA שעולה מהספסל וקולע מעל 20 נקודות בפחות מ-20 דקות.

* סטף קרי קלע 15 נקודות ברבע האחרון. זו הפעם ה-25 העונה שהוא קולע 15 נקודות ולמעלה ברבע אחד.

* הספרס ניצחו 41 משחקי בית ברציפות, הרצף השלישי בטיבו בהיסטוריה.

* סן אנטוניו הגבילה את יריבותיה העונה ל-85 נקודות ומטה ב-20 משחקים.

* אוקלהומה סיטי הפסידה העונה ב-12 משחקים בהם הובילה בתחילת הרבע האחרון, הכי הרבה בליגה. הבאה אחריה? פילדלפיה עם 10 משחקים.

* דמאר דרוזן הפך לשחקן השני בלבד בתולדות הראפטורס שקולע לפחות 35 נקודות, מוריד לפחות 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

* לראשונה מאז 2002, שארלוט ניצחה שבעה משחקים ברציפות.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
לוקח אחריות. בערך. ווסטברוק/AP

ציטוטי הלילה

אוקלהומה סיטי ממשיכה לזייף. הת'אנדר ספגו הלילה (בין שבת לראשון) הפסד שמיני מתוך 12 המשחקים האחרונים, ושוב בעטו בדלי ברבע האחרון, בדרך להפסד 93:85 לסן אנטוניו, ששמרה על מאזן ביתי מושלם. הת'אנדר שוב נכנעו לרבע האחרון ביתרון ואיבדו אותו בפעם ה-12 העונה, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. ראסל ווסטברוק נראה מדוכדך בסיום. "זו האשמה שלי. אני אשם, לוקח את זה על עצמי", אמר. "מכאן אפשר רק להמשיך הלאה ולהתכונן למשחק הבא. צריך להתחיל להיות מודאגים. חייבים למצוא דרך לנצח, חייבים למצוא דרך לאסוף את עצמנו מחדש".

בשבוע שאחרי הטרגדיה השלישית שפקדה את הת'אנדר עם מות אחיו של דיון ווייטרס, קווין דוראנט הוסיף שמן למדורה כשטען ש"אין מספיק משמעת" בקבוצה. היום, אחרי ההפסד, בילי דונובן התייחס לדברים. "אני לא רוצה שהחבר'ה שלנו יהיו רובוטים, אבל ברור שהמשמעת הטקטית שלנו צריכה להיות טובה יותר. לפעמים מקבלים כל מיני החלטות על הפרקט, לפעמים אלה החלטות נהדרות, לפעמים פחות".

דוראנט עצמו, אגב, נראה עצבני בסיום ואמר בלקוניות: "אנחנו חייבים למצוא דרך להתחיל לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנדרה איגודאלה, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
החוליה החסרה. איגודאלה/GettyImages

* גולדן סטייט ממשיכה לחרוק מול מול הקבוצות החלשות בליגה. אחרי ההפסד ללייקרס, הלילה כמעט הגיע הפסד לפיניקס, אך מריס ספייטס וסטף קרי הצילו את המצב ברבע האחרון והעניקו ניצחון 116:123. למרות הניצחון. סטיב קר בעיקר מודאג מחסרונו של אנדרה איגודאלה, שייעדר בין שבועיים לשלושה בשל פציעה. "זו חתיכת בעיה. אנדרה סופר חשוב, הוא מרגיע אותנו, הוא השחקן הכי חכם שלנו. יש לנו הרבה שחקנים אינטליגנטיים שמבינים את המשחק, אבל הוא יודע מתי להרגיע. אף אחד לא יכול להחליף אותו באמת".

במשחק עצמו סטיב קר נאלץ לבצע שינוי כפוי ברוטציה, בשל בעיית עבירות מוקדמת אליה נקלע סטף קרי. ה-MVP רגיל לשחק ברבע השלישי ולנוח במשך דקות ארוכות ברבע האחרון, אך הפעם הוא נח בעיקר ברבע השלישי, וחזר ל-12 הדקות האחרונות טרי וחד מאוד. "זה קצת שיבש לנו את צורת המשחק, כי אני רגיל לשחק 12 דקות ברבע השלישי, והפעם הייתי צריך לשנות את זה. לשמחתי, היו לי מספיק אנרגיות כדי להביא שינוי ברבע הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully