וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס על התלות בזהבי: "מכבי תל אביב גדולה יותר משחקן אחד"

13.3.2016 / 7:06

מאמן מכבי תל אביב אופטימי אחרי שער הניצחון של כוכבו. הלוחמה הפסיכולוגית של האלופה החלה: "החוסן הנפשי יכריע, בשנים הקודמות היה לנו את זה בגדול". טיבי: "רעב לאליפות יותר מאי פעם"

one

אופטימיות זהירה במכבי תל אביב אחרי ה-0:0 של הפועל באר שבע אמש (שבת) מול הפועל רעננה. לצד הניצחון 0:1 של הצהובים על בני סכנין, הפער בפסגה צומק לנקודה בלבד, אך במכבי תל אביב לא יוצאים מגדרם. "משבר בבאר שבע? את זה נראה בשבוע הבא במשחק נגדנו", אמר אחד משחקני האלופה. "זה שהפער צומק לא יהיה שווה אם נפסיד להם בשבוע הבא והפער שוב יגדל לארבע".

יחד עם זאת, אמר אמש גורם במכבי תל אביב שעכשיו אולי יעריכו יותר כמה היה קשה לקבוצה לייצר שלוש אליפויות ברציפות. "אליפות היא משהו שנבנה לאורך עונה שלמה וככל שמתקרבים לרגעים האחרונים, הכוח הנפשי הוא הדבר המשמעותי ואת זה היה לשחקנים שלנו בשלוש השנים שעברו. בכל מקרה מה שבאר שבע עשתה העונה הוא יוצא דופן ואי אפשר היה להאמין לפני שבוע שהם ימשיכו באחוזים המטורפים שהיו להם. גם הם עוד יאבדו נקודות וגם אנחנו נאבד. מי שתאבד פחות תזכה בתואר".

שחקני מכבי תל אביב, איתן טיבי, אורלנדו סה. ברני ארדוב
החוסן המנטלי יכריע. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מקווים שלפחות אחד משלושת הפצועים -אבי ריקן, עומרי בן הרוש ונוסא איגייבור - יהיה כשיר למשחק בעוד שבוע בבאר שבע, אבל ספק אם זה יקרה. ריקן סיים את האימון שלשום עם מתיחה קלה בשריר הירך האחורי וגם הוא בספק גדול לקראת משחק העונה. בן הרוש ואיגייבור כבר נעדרים זמן רב ובמכבי מתקשים להאמין שהם יעמדו לרשותו של פטר בוס במשחק. כזכור, גם טל בן חיים החלוץ יחמיץ את המשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים.

במכבי הצטערו לשמוע על האבחנה לבדיקות שערך השוער חביב אוחיון ועל פיה הוא סדק שתי חוליות בצוואר וכתוצאה מכך סיים ככל הנראה את העונה. גם השוער קיבל את הבשורה בצורה קשה מאוד מאחר שהוא היה אמור לצאת עם נבחרת הנוער לטורניר מוקדמות אליפות אירופה באיטליה ובהמשך לימי התרשמות נוספים בווטפורד.

פטר בוס לא אהב את הקביעה לפיה ערן זהבי הציל את מכבי תל אביב אמש. "ערן שחקן פנטסטי ומאוד חשוב עבור מכבי. הוא כובש שערים חשובים, אבל אני מאמין שמכבי תל אביב היא יותר מאשר רק ערן זהבי. ערן חשוב מאוד בשביל המועדון הזה, אבל אני חושב שלמכבי יש עוד מה להציע מעבר לשחקן אחד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני מכבי תל אביב ביציע: עומרי בן הרוש, דור מיכה, טל בן חיים, נוסא איגייבור. ברני ארדוב
עדיין בספק. איגייבור, ריקן ובן הרוש/ברני ארדוב

פטר בוס אמנם עשה חילופים במחצית השנייה והכניס את ברק יצחקי ושלומי אזולאי, אבל התחושה אצל רבים הייתה שהיה מעדיף להישאר עם ההרכב שלו עד סוף המשחק. "זה לא נכון", קבע ההולנדי בסיום. "השינויים שעשיתי עם הכניסה של ברק ושלומי היו שינויים מכוונים מתוך אמונה שהם ייתנו לי יותר. אני מאמין בסגל שיש לי ואני בטוח שהמחליפים שאני מכניס טובים מאוד עבור מכבי תל אביב".

בוס התייחס בפעם הראשונה לסוגיית האצטדיון שיארח את משחקי מכבי תל אביב בעונה הבאה. המסקנה מדבריו של ההולנדי, היא שספק אם מכבי תל אביב תשחק באצטדיון רמת גן. "אני אוהב שהקבוצה שלי משחקת מול יציעים הקרובים לדשא", אמר. "בגלל זה אני אוהב את בלומפילד. ואני גם אוהב לשחק על משטחי דשא טובים ואני חושב שבבלומפילד יש את אחד המשטחים הטובים בעולם. הקבוצה שלי צריכה לשחק כדורגל טכני והתקפי עם הרבה מסירות ולכן חשוב לי שהמשטח יהיה טוב. בסופו של דבר ההחלטה היא לא שלי ואני אפילו לא יודע מה יוחלט. בכל מקרה אלה התנאים שאני אוהב במשחקי הקבוצות שלי".

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא תלוי בזהבי. בוס/ברני ארדוב

יחד עם השער הבודד של זהבי, אוהבים במכבי תל אביב את העובדה ששוב הצליחה הקבוצה לסיים משחק ללא ספיגת שער. איתן טיבי אמר אמש: "אני שמח שרואים את היכולת שלי. העונה אני רעב יותר מאי פעם לאליפות. אני כל כך רוצה לקחת את האליפות הזו. זה משהו שאני אפילו לא יכול להגדיר. התשוקה לאליפות היא אפילו בלתי מוסברת לאור העובדה שכבר זכיתי בארבע אליפויות ברציפות. אני רוצה את האליפות החמישית. זה ממש חשוב לי כי מעט מאוד שחקנים הצליחו לזכות בחמש אליפויות ברצף. העונה זה גם הולך יותר קשה ואם נזכה באליפות היא תהיה מאוד מתוקה בשל כך".
טיבי אמר לפני כחודשיים שהחליט להישאר במכבי תל אביב בעונות הבאות. יחד עם זאת, טרם הונחה בפניו הצעה רשמית של המועדון. הבלם ניסה להסביר: "לא כל הדברים תלויים בי. יש דברים שלוקח זמן לעשות אותם. מכבי תל אביב יודעת שאני רוצה להישאר בקבוצה בשנים הבאות".

על העובדה שחברו להגנה טל בן חיים לא משחק לאחרונה אמר טיבי: "טל שותף שלי כמו כל שחקן הגנה במכבי תל אביב. שיחקנו הרבה יחד. טל בעל ניסיון רב ואני האחרון שצריך לייעץ לו. אני בטוח שהוא מסתדר. גם אני הייתי בתקופה כזו. אין ספק שטל בלם מצוין אבל אני צריך להסתכל על עצמי ולקוות להצליח".

לקראת המשחק בבאר שבע אמר טיבי: "זה עוד משחק על שלוש נקודות והוא לא יקבע מי תיקח את האליפות. אנחנו הולכים למשחק הזה כדי לנצח. יש לנו אתגר והאתגר הזה טוב וחיובי ואני מקווה שנעשה את זה".

שחקני מכבי תל אביב, אלי דסה, ערן זהבי, איתן טיבי, דור מיכה. ברני ארדוב
חוזר לעצמו? טיבי, במרכז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully