וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סדק בחוליות הצוואר לשוער חביב אוחיון, ייעדר חודשיים

12.3.2016 / 22:57

פציעה לא פשוטה לשוער הצעיר, שיחמיץ גם את טורניר מוקדמות אליפות אירופה עם נבחרת הנוער. אוחיון נפצע קשה במשחק מול מכבי חיפה, סיים את המשחק למרות זעזוע מוח, קיבל עשרה תפרים במצחו, ונפגע בצווארו

חביב אוחיון שוער מכבי תל אביב עם שורה אובארוב. קובי אליהו
פציעה קשה, אכזבה עצומה. אוחיון/קובי אליהו

בשורה לא פשוטה למכבי תל אביב ולשוערה הצעיר חביב אוחיון, שיחמיץ את מוקדמות אליפות אירופה לנוער בעקבות פציעתו היום (שבת) במשחק הנוער של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה (3:0 לירוקים).

אוחיון, 17, השוער השלישי של הקבוצה הבוגרת שלך מכבי תל אביב, אושפז הערב בבית החולים לאחר שהתברר כי במהלך שבו נפגע במשחק הבוקר בחיפה הוא סדק שתי חוליות בצוואר, וכתוצאה מזה ייאלץ לשבות מפעילות בחודשיים הקרובים.

הפציעה אירעה במחצית הראשונה, כשאוחיון נפגע בראשו משחקן של מכבי חיפה. נפער פתח במצחו, הוא טופל במקום, והמשיך לשחק עד לסיום המשחק, למרות זעזוע מוח שאובחן על ידי הצוות הרפואי במגרש.

לאחר המשחק הוא נלקח לטיפול רפואי, וקיבל עשרה תפרים במצחו. לאחר מכן עבר צילום סי-טי, שבו אובחן שהוא סובל מסדק בשתי חוליות בצוואר. אוחיון התבקש להישאר ולהתאשפז בבית החולים.

בעוד כשבועיים אמור היה אוחיון לצאת לאיטליה כשוער הבכיר של נבחרת הנוער לטורניר מוקדמות אליפות אירופה, אותו כמובן יחמיץ. יחד עם זאת, בהמשך אמור גם היה לצאת להמשך ההתרשמות ממנו בווטפורד האנגלית. כרגע כמובן שגם התוכנית הזאת מבוטלת מבחינתו.

אוחיון, כידוע, מתאמן דרך קבע בבוגרים ומשמש כשוער השלישי של הצהובים. כעת בקבוצה יקוו ששני השוערים הראשונים - פרדראג ראיקוביץ' ודניאל ליפשיץ - לא ייפצעו עד סיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully