וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ארסנל הודחה ברבע הגמר, יונייטד כפתה משחק חוזר

התותחנים נכנעו בביתם 2:1 לווטפורד ונפרדו מהתואר בו זכו בשנתיים האחרונות, אנתוני מרסיאל (83) הציל את השדים האדומים מול ווסטהאם, לאחר שער יתרון מופלא של דימיטרי פאייה (68)

רבעי גמר הגביע האנגלי נמשכו הערב (ראשון) עם שני משחקים: ווטפורד הדהימה את ארסנל עם 1:2 באצטדיון האמירויות והצטרפה לקריסטל פאלאס ואברטון בארבע האחרונות, ולאחר מכן ניצלה מנצ'סטר יונייטד מהדחה והצליחה לכפות משחק חוזר, אחרי שחילצה 1:1 מול ווסטהאם באולד טראפורד.

שחקני ווטפורד חוגגים. רויטרס
הימם את התותחנים. ווטפורד חוגגת/רויטרס

ארסנל - ווטפורד 2:1

באמצע השבוע שעבר הביסה ארסנל 0:4 את האל סיטי ועלתה לרבע גמר הגביע, במשחק מעודד למדי שקטע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, כולל שלושה הפסדים, והתחושה היתה שהחבורה של ארסן ונגר אולי סוף סוף יוצאת מהמשבר. ובכן, הערב התברר שלא כך המצב: מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות נפרדת מהתואר בצורה עגומה, רשמה הפסד בית שלישי ברציפות בכל המסגרות (לראשונה מאז 2002) ותקווה להתאושש בליגה, במשחק חוץ לא פשוט כלל מול אברטון ביום שבת הקרוב. ווטפורד, מצידה, שבה למעמד חצי גמר הגביע לראשונה מאז עונת 2006/07.

התותחנים דווקא פתחו היטב ובדקה העשירית הכניס אלכסיס סאנצ'ס כדור עומק מצוין לאוליבייה ז'ירו שמצא את הרשת, אך השער נפסל בטענת נבדל. בדקה ה-30 מצא עצמו מוחמד אלנני לבד לגמרי מול קוסטל פנטילימון, אך מזווית קשה בעט החוצה. המצרי המשיך להיות לא מדויק גם 11 דקות לאחר מכן, כשהפציץ מ-12 מטר מעל השער, ובדקה ה-43 הגיע תורו של ג'ואל קמפבל להחמיץ מול פנטילימון. בדקה ה-50 המארחת נענשה, כשאודיון איגהלו קיבל כדור ברחבה מטרוי דיני, הסתובב ומקרוב הכניע את דויד אוספינה כדי לקבוע 0:1 לווטפורד. 13 דקות חלפו ודיני מצא הפעם את אדלן גדיורה, שבנגיעה אחת שחרר פצצה אדירה לחיבורים וזה 0:2 מדהים לצרעות. בדקה ה-88 הכניס מסוט אוזיל כדור עומק גאוני בעקב לדני וולבק, שמול פנטילימון לא נכשל וצימק ל-2:1,. בדקה ה-90 יכול היה החלוץ להשוות לאחר שאלכס איוובי בעט לקורה, אך וולבק שהגיע ראשון לריבאונד התמהמה, הסתובב, ולבסוף בעט מקרוב מעל השער. אם זה לא מספיק, הרי שדקה לאחר מכן רשם וולבק החמצה נוספת. זה פשוט לא היה היום של ארסנל.

אלכסיס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:1

מנצ'סטר יונייטד עדיין בחיים. נכון, היכולת היתה רחוקה מלהיות טובה הערב, הלחץ היה גדול, אך בסופו של דבר הצליחו השדים האדומים לכפות משחק חוזר, ובעונה כל כך איומה, כנראה שגם זה משהו. ווסטהאם יוצאת מאוכזבת, לאחר שהיתה כל כך קרובה, אך שוב לא הצליחה לנצח באולד טראפורד - דבר שלא עשתה מאז מאי 2007.

הפתיחה היתה שייכת לפטישים, ובדקה החמישית מצא אנדי קארול את עמנואל אמניקה, שהגיע מול דויד דה חאה אך בעט החוצה. חמש דקות חלפו והפעם קארול הגיע להזדמנות, אולם ניסיון הנגיחה שלו חלף מעל השער. בדקה ה-19 סיפקה האורחת מבצע קבוצתי יפה שהסתיים בנגיחה של אמניקה הישר לידיו של דה חאה. ההזדמנות הראשונה של השדים האדומים הגיעה בדקה ה-27, כשכדור רוחב של מרכוס רוחו מצא את אנדר הררה, שמ-14 מטר בעט מעל השער. לחדרי ההלבשה ירדו הקבוצות ב-0:0.

ואז, בדקה ה-68, הגיע הרגע הגדול של דמיטרי פאייה הנפלא, שסובב כדור חופשי מושלם מ-25 מטר הישר לחיבורים של דה חאה, וקבע 0:1 גדול לפטישים. יונייטד ניסתה לחזור, ממפיס דפאי ובסטיאן שוויינשטייגר עלו לכר הדשא, ובדקה ה-83 הלחץ נשא פרי, כשג'סי לינגארד הגביה לרחבה, הכדור עבר את כולם כולל את דארן ראנדולף שיצא לא טוב, ומרסיאל המשיך מהאוויר פנימה כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-90 כמעט כבש מיקאיל אנתוני את שער הניצחון, אך הבעיטה השטוחה שלו נהדפה על ידי דה חאה לקרן.

כדור חופשי מושלם של פאייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully