וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן תזכה באליפות השנייה הכי מהירה בליגות הבכירות באירופה?

האלופה המכהנת רוצה להתקרב להישג יוצא הדופן של באיירן מינכן כשתפגוש את טרואה החלשה (ראשון, 15:00, 5+ לייב), בידיעה שניצחון יעניק לה את התואר בפעם הרביעית ברציפות, זאת בשל איבוד הנקודות של מונאקו ב-2:2 מול ריימס

אחרי 30 מחזורים, פריס סן ז'רמן תוכל לזכות מחר (ראשון, 15:00, 5+ לייב) באליפות רביעית ברציפות אם תנצח את נועלת הטבלה טרואה, זאת בעקבות איבוד הנקודות של מונאקו ב- 2:2 מול ריימס.

הפריסאים מוליכים את הטבלה עם 74 נקודות לעומת 14 בלבד של היריבה מתחתית הטבלה ואם יזכו בתואר, יהפכו לקבוצה השנייה הכי מהירה שעושה זאת בחמש הליגות הבכירות אחרי באיירן מינכן בעונת 2013/14. הבווארים זכו באליפות אחרי 27 מחזורים ב-25 במרץ, אך יש לציין כי בבונדסליגה 18 קבוצות לעומת 20 בליגה הצרפתית. פריס סן ז'רמן, שהפסידה 12 פעמים בלבד ב-147 משחקיה האחרונים בליגה הצרפתית, התחילה את העונה הנוכחית עם רצף מרשים של 27 משחקים ללא הפסד, עד להפסד הראשון העונה אי שם בפברואר.

"אנחנו לא צריכים לחשוב על שום דבר חוץ מדבר אחד - איך לשחק את המשחק שאליו אנו רגילים", אמר טיאגו מוטה. "אני משוכנע שהיריבה תנסה ללחוץ אותנו כבר משריקת הפתיחה, כפי שעשתה סנט אטיין עת פגשה אותנו, אך לטעמי יהיה לה קשה ללחוץ יותר מ-50 דקות. בעקבות הטכניקה של שחקני הסגל, והיכולת הגבוהה שהם מציגים, אני מניח שהיריבה תשלם על הלחץ שהיא תעשה, אחרי משהו כמו 60 דקות", הוסיף הברזילאי-איטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully