וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הנקמה של אלופת ה-UFC, המשולש הרומנטי שמסעיר את דנמרק

האלופה הטרייה מישה טייט החליטה לנקום בשוטר שניסה לבדוק מקרוב את ישבנה, שחקן סירב להתייצב למשחק לאחר שגילה כי הקפטן שלו שוכב עם אשתו. וגם: כוכבי באיירן מינכן עם ביצוע ענק, המאמן שהתעלף באמצע משחק וקונור נגד קונאן בפלייסטיישן

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: התוכנית וואלה! פישלתם

14:00: המשולש הרומנטי שמסעיר את הכדורגל הדני

דרמה גדולה מתחוללת ביומיים האחרונים סביב מועדון הכדורגל ראנדרס, מהליגה הבכירה בדנמרק. קשר הקבוצה יואנס בורינג סירב להופיע למשחק והוצא לחופשה, לאחר שגילה כי אשתו קירה מנהלת רומן עם הקפטן שלו, כריסטיאן קלר. הזוג אמנם פרוד, אבל המשיך לחיות תחת קורת גג אחת, ובורינג בן ה-31 הודה כי הוא "שבור לב" לאחר הגילוי המפתיע.

"קירה החליטה בסוף 2015 שניפרד, אבל המשכנו לחיות ביחד כי יש לנו שני ילדים", סיפר בורינג לעיתון 'אקסטרה בלדט'. "בעיקרון, חיינו עדיין כבעל ואישה. מה שהיא עשתה השפיעה עלינו קשות, זה הופך את המצב בראנדרס לבלתי אפשרי. קלר שבר את הכלל מספר 1 בחדר ההלבשה, הוא ממש נעץ סכין בגבי". בעקבות האירועים החליט המועדון לשלוח את בורינג, שחקן נבחרת דנמרק לשעבר (שמונה הופעות) שרק לאחרונה האריך את חוזהו בראנדרס, לחופשה בתשלום, אם כי הקשר הודיע כי אין בכוונתו ללבוש שוב את מדי הקבוצה כל עוד קלר שם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:00: הנקמה הגדולה של אלופת ה-UFC

עוד לפני שזכתה לראשונה בקריירה באליפות ה-UFC כשניצחה את האלופה היוצאת, הולי הולם, סרטון בכיכובה של האלופה הטרייה, מישה טייט, הפך ויראלי. במהלך השקילה שלפני הקרב שתי היריבות נאלצו להתפשט, כפי שעושים הלוחמים לפני שקילות. מי שידע לנצל זאת היטב היה אחד השוטרים שהוצב על הבמה, שניסה להגניב מבט לגופה החשוף של טייט. לרוע מזלו הוא נתפס בעדשת המצלמה והווידאו הפך לוויראלי. טייט החליטה לקחת זאת בהומור, והחליטה לנקום באותו שוטר. התוצאה לפניכם.

השוטר נתפס על חם

09:55: רובן מבשל למולר שער ענק באימון באיירן מינכן

09:33: כמעט אסון בברזיל לאחר שמאמן התעלף באמצע משחק

09:22: האכזבה של קונור, השמחה של דיאז - מאחורי הקלעים של UFC 196

09:05: ממשיכים ב-MMA - והפעם מחווה למורטל קומבאט (8:10-10:00)

08:55: אנטואן גריזמן VS רובוט

08:22: קונור מקגרגור VS קונאן אובריאן בפלסטיישן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully