וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד רוצה את המגן הברזילאי וונדל: "חולם לשחק שם"

ה"אס" מדווח כי הבלאנקוס פנו למגן לברקוזן בן ה-22, שאישר את ההתעניינות: "מאושר מההצעה. אם צריך, אלך ברגל עד לספרד כדי לחתום. מעתה אשחק אפילו טוב יותר כדי שהעסקה אכן תצא לפועל"

one

בווידיאו: השביעייה של ריאל מול סלטה במחזור האחרון

תיאורטית, ריאל מדריד לא יכולה להביא שחקנים חדשים, בשל העונש אותו ספגה מפיפ"א. אלא שעד שהערעור יגיע ועד שהעונש באמת ייושם, הבלאנקוס ממשיכים בניסיונות ההתחמשות שלהם ועל פי ה"אס", מצאו את אחד מכוכבי העתיד של המועדון.

בספרד מפרסמים היום (שבת) כי ריאל פנתה למגן השמאלי הברזילאי של באייר לברקוזן, וונדל והוא מסומן כיורשו של מרסלו בן ה-27, שנמצא כעת בעונתו העשירית במדי הלבנים.

השחקן הצעיר אמנם עוד לא חתם בשורותיה של הקבוצה מבירת ספרד, אך ב"אס" מיהרו לערוך עימו ראיון קצר. "אני מאושר שיש לי הצעה מקבוצה שזכו, אבל אסור לשכוח שאני עוד לא שם. זה אומר שמעתה אני צריך להשתפר ולשחק טוב יותר, כדי שהתעניינות הזו תהפוך בסופו של דבר לחתימה. עבור כל שחקן, לא משנה מהיכן הוא מגיע, לשחק עבור ריאל מדריד זה חלום. אלך ברגל לספרד בשביל לשחק שם".

וונדל נשאל על מגנים שמאליים ברזילאים ששיחקו בעבר בריאל מדריד : "מרסלו מבחינתי הוא מודל לחיקוי ואילו רוברטו קרלוס הוא כבר בגדר אגדה; הוא אליל. מבחינתי, להמשיך את המסורת הזו במועדון כל כך מפואר יהיה יותר מהגשמת חלום. אשמח מאוד ללמוד ממרסלו, מבחינתי כבר שנים ארוכות הוא המגן הטוב בעולם".

"זידאן? הוא קלאסה", הוסיף השחקן. "הוא אלגנטי וחכם מחוץ ובתוך המגרש. לא צריך זמן רב מדי בשביל להעריץ אותו כשמסתכלים לעברו. הוא מבין כדורגל, רואים זאת. הוא היה שחקן מדהים ואני בטוח שהוא מאמן לא פחות טוב. ברור שאני מעדיף את הליגה הספרדית על כל ליגה אחרת בעולם. זו ליגה התקפית, איכותית וטכנית".

וונדל שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
היהלום החדש? וונדל/GettyImages

וונדל, אף הוא ברזילאי, בן 22 והגיע ללברקוזן בפברואר 2014, אז גם חתם על חוזה לחמש שנים. לאחרונה, וונדל תפס לעצמו מקום בהרכב הנבחרת הצעירה של ברזיל והוא נחשב לאחד משחקני ההגנה שאמורים להיות העתיד של הסלסאו.

לברקוזן שילמה לגרמיו תמורת וונדל כשישה מיליון יורו לפני כמעט שלוש שנים ומאז הסכום שלו צמח עוד ועוד. לברקוזן דחתה לאחרונה הצעה על סך 20 מיליון יורו מפריס סן ז'רמן ועל פי הדיווחים, מחירו של הכישרון הצעיר עומד כרגע על כ-35 מיליון יורו.

לגרמניה הגיע הברזילאי בעצתו של זה רוברטו, הקשר הברזילאי האדיר בן ה-41, המשחק עד לימים אלו במדי פלמייראס. זה רוברטו טען בפני חברו הצעיר כי גרמניה היא יעד נהדר עבור כדורגלנים ברזילאים שרוצים להתפתח, והבטיח כי לברקוזן היא המקום עבורו.

בריאל מדריד יקוו שאם וונדל אכן יגיע, את בעיות המשמעת הוא ישאיר מאחוריו. במהלך תקופתו בגרמניה נתפס נוהג ללא רשיון על ידי המשטרה המקומית, וכשהתבקש לעצור בצד, החליט לנוס על נפשו עד שנעצר בכביש המהיר על ידי המשטרה ונענש על ידי הרשויות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully