וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולמן: "הסל הזה בא מאלוהים". פסקוואל: "אחד ממשחקי השנה"

בברצלונה חגגו את הניצחון המדהים על צסק"א מוסקבה. האמריקאי, קלע חמש נקודות בארבע השניות האחרונות של ההארכה ובתקשורת הקטאלנית נכתב: "הוא שיחזר את הנס שלו"

ג'סטין דולמן שחקן ברצלונה בכדורסל חוגג. GettyImages
חגיגה גדולה. דולמן מאושר/GettyImages

היורוליג סיפקה אמש (שישי) את אחד ממשחקי השנה בכדורסל האירופי וכנראה שגם את אחד המשחקים הגדולים בתולדות המפעל. ברצלונה, שהגיעה למשחק הביתי מול צסק"א מוסקבה כשהיא בצרות גדולות במאבק על שלב ההצלבה, כבר ראתה עוד הפסד לנגד עיניה, אבל אחרי שכפתה הארכה, היא הצליחה לנצח 98:100, למרות שארבע שניות לסיום עוד הייתה בפיגור שלוש נקודות.

ג'סטין דולמן צלף שלשה גדולה ומיד לאחר מכן, הרוסים ניסו להכניס את הכדור מתחת לסל להתקפה אחרונה, אבל ממש כמו שקרה להם לפני שנתיים מול מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור, הם איבדו בצורה שטותית ואותו דולמן חטף, עלה לקליעה מחצי מרחק, צלף והפך לגיבור הגדול. "דולמן משחזר את הנס שלו וקובר את צסק"א", הייתה הכותרת ב"אל מונדו דפורטיבו". אותו דולמן כבר היה השנה הגיבור של ברצלונה, לאחר שקלע סל ניצחון בקלאסיקו מול ריאל מדריד בסיבוב הקודם של הטופ 16 והמאמן צ'אבי פסקוואל לא הסתיר את אושרו.

"זה היה משחק מדהים", אמר פסקוואל, "נהדר עבור האוהדים ואנחנו מאושרים מהניצחון. האווירה הייתה אדירה והשחקנים נתנו הכל, לא נשאר לנו כלום במיכל. האינטנסיביות הייתה בשיאה, נלחמנו והאמנו כל הזמן, מה שאפשר לנו להגיע להארכה ואז גם לנצח. אין ספק שזה אחד ממשחקי השנה".

גיבור המשחק, דולמן, סיכם: "ההרגשה מדהימה. הכל אפשרי בכדורסל וצריך להאמין עד הסוף. הסל הזה בא מאלוהים ואני מודה לו על כך. זה היה ניצחון גדול מאוד עבורנו ונראה מה קורה מכאן והלאה".

בצד השני, קייל היינס נשמע כאוב: "הפסד קשה מאוד. היה משחק מתיש וצריך לתת להם קרדיט על זה שהם נלחמו, אבל הפסדנו את זה במו ידינו. עשינו טעויות קריטיות ברבע האחרון ובהארכה והמשחק ברח לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully