וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האווירה במכבי תל אביב לא נעימה, לא מעט שחקנים מאוד כועסים"

11.3.2016 / 22:31

בשיחות פנימיות השמיעו חלק מהשחקנים הצהובים ביקורת רבה על הקנס שנחשף בוואלה! ספורט ועל התנהלות המועדון: "גם הצוות המקצועי אחראי. יש אווירה של פחד ותחושה של התנהגות מזויפת". פארמר מועמד לממפיס

צילום מסך

ימים לא שקטים עוברים במכבי תל אביב מאז התבוסה בדרבי. מאז הוחלט לממש את האיום ולקנוס את השחקנים בחצי משכורת, כפי שנחשף בוואלה! ספורט, בהנהלה לא מסתירים את חוסר שביעות הרבה מהתנהלות השחקנים. דייויד פדרמן אף אמר אתמול ל"יציע העיתונות" כי "אנחנו יודעים מה זה חוק. העברנו מסר, את כספם הם יקבלו ברגע שנדבר עם פניני ועם כל השחקנים. אם הם ימשיכו ככה - גם נגרש חלק מהם הביתה. הסברנו לשחקנים והם הבינו. אם השחקנים ימשיכו ככה - יהיו השלכות נוספת".

ביממה האחרונה שחקני מכבי תל אביב קיימו לא מעט שיחות פנימיות ביניהם, וחלקם הביעו כעס רב על השתלשלות העניינים. בשיחות בין השחקנים נאמר: "מכבי מתנהגת כאילו רק אנחנו הסיבה למה שקורה ועלינו כל האחריות, אבל יש כאן שני צדדים, יש גם צוות מקצועי שאחראי על המצב. אנחנו יודעים שלא כל השחקנים רוצים להישאר בקבוצה ולא מעט מהם ממש כועסים על מה שקורה ומה שאומרים עליהם, אבל הם פוחדים להגיד את דעתם. האווירה בקבוצה לא נעימה ולא מעט מרגישים שיש בקבוצה אווירה של פחד. יש גם תחושות של התנהגות מזויפת. הקנס? יש שחקנים שלא יקבלו את זה ויסכימו לכך. השחקנים הבינו שההנהלה אמרה שזה מסר, אבל זה לא חוקי".

בארגון השחקנים בראשות ניר אלון עוקבים אחר ההתפתחויות ומקווים שלא יצטרכו להגיש תביעה ביום ראשון בצהריים, אולם אם במכבי תל אביב לא ישלימו אתך המשכורות, בכוונת הארגון להגיש תביעה לבית המשפט בשעה 12:30 בצהריים.

בנושא אחר: לוואלה! ספורט נודע כי ג'ורדן פארמר ששוחרר ממכבי תל אביב נמצא על הכוונת של ממפיס. מכת הפציעות בגריזליס, שאיבדו לאחרונה גם את מריו צ'אלמרס, גרמה לכך שפארמר, שכבר שיחק בלוס אנג'לס לייקרס, ניו ג'רזי ולוס אנג'לס קליפרס, הוא אחד משלושה מועמדים לחזק את הקו האחורי הרעוע של המועדון.

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קאמבק ל-NBA? פארמר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully