וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב נקנסו בחצי משכורת, פניני לאלון: "אל תתערב"

10.3.2016 / 13:00

לאחר התבוסה בדרבי, השחקנים גילו בחשבונות הבנק כי משכורת פברואר קוצצה. ארגון השחקנים שלח מכתב להנהלה ומסרב למשוך אותו, פניני פנה לאלון: "גרמת לנו נזק בצד התקשורתי"

צילום מסך

מכבי תל אביב החליטה לקנוס את השחקנים שהתלבשו למשחק הדרבי, בו הושפלה הקבוצה על ידי הפועל תל אביב, בחצי משכורת. כזכור, יושב ראש הקבוצה, שמעון מזרחי, נכנס לחדר ההלבשה לאחר התבוסה המביכה 84:68 ואמר בזעם: "אקנוס את כולם בחצי משכורת", כשכעת האיום הפך למציאות.

השחקנים שנקנסו למעשה גילו זאת כשהם בדקו את החשבונות שלהם וגילו שהמשכורת קוצצה. מיד לאחר מכן הם החלו בסבב טלפונים. בקרב חלק מהם שורר כעס רב וייתכן שהם יפנו לנציגיהם בבקשה לנקוט בצעדים, שכן הקנס למעשה לא חוקי. במועדון הבהירו היום שייתכן שהכסף יוחזר לשחקנים בהמשך. חשוב להדגיש שרק השחקנים שהתלבשו למשחק נגד הפועל תל אביב נקנסו.

מספר שחקנים במכבי תל אביב זעמו על ההחלטה וחלקם פועלים כבר מעכשיו לשנותה ושוחחו עם נציגיהם ועורכי דין. אחד השחקנים אמר בזעם: "לא ייתכן שיקנסו כך את כל מי ששיחק. זה מרתיח. ברור שאפנה לעורך דין שלי ואתנגד. זה מהלך לא חוקי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים ארגון השחקנים כבר נכנס לעובי הקורה. היו"ר ניר אלון שיגר מכתב להנהלת מכבי תל אביב, בו הוא הסביר שהצעד של המועדון לא חוקי ודורש ממנו לשלם את שארית השכר ב-48 השעות הקרובות. המהלך של ארגון השחקנים נעשה לאחר פנייה מצד נציגים של שחקני הקבוצה. אולם, בסביבות השעה 17:00 גיא פניני פנה לניר אלון ואמר: "שבתי עם השחקנים ודיברנו על הסיפור הזה. קיבלנו החלטה לפתור את זה בדרכי נעם עם ההנהלה שלנו. לא מקובל עלינו שפנית אליהם ולתקשורת במכתב בשמנו כאשר אף אחד מהשחקנים לא ביקש את זה וכתוצאה מזה גרמת לנו נזק בצד התקשורתי. אני בטוח שהעניין ייפתר ושנקבל את המשכורת המלאה במהרה, בכל מקרה אני דורש ממך למשוך את המכתב חזרה ולא להתערב בנושא אלא רק אם נבקש ממך".

בארגון הגיבו:" אנחנו איננו מתכוונים למשוך חזרה את המכתב שנשלח היום להנהלת מכבי תל אביב. הארגון מבין שמופעל לחץ גדול על שחקני הקבוצה להתנער מהמכתב. בדיוק לשם כך קיים ארגון השחקנים כדי להגן על השחקנים. אנו נמשיך לפעול על פי החוק ובהתאם לתקנון איגוד הכדורסל".

במכבי תל אביב הגיבו לארגון השחקנים וטענו: "בהמשך לתגובת ארגון השחקנים, ברצוננו להבהיר שההודעה שנשלחה על ידי גיא פניני בשם כל השחקנים, הישראלים והזרים כאחד, הייתה ביוזמתם מבלי שלהנהלת מכבי הייתה כל נגיעה לכך. מוטב שניר אלון, מי שאמור לייצג את השחקנים, ייזהר בלשונו כשהוא טוען לכך שהופעל על השחקנים לחץ כביכול".

עוד באותו נושא

שמעון מזרחי זעם בחדר ההלבשה: "אני קונס את כולם בחצי משכורת"

לכתבה המלאה
- יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
מימש את האיום. מזרחי/ברני ארדוב

אלייז'ה מילסאפ שוחרר היום מהקבוצה בהחלטה משותפת של שני הצדדים. על פי הודעת הצהובים: "השחקן ביקש להשתחרר עקב אי השתלבותו המקצועית וגם על רקע החתמתו של הנדריקס והחזרה הצפויה מפציעה של מספר שחקנים, עובדה שהייתה מצריכה להשאיר ארבעה שחקנים מחוץ לסגל בכל משחק עקב חוקי הליגה".

לפני כשבועיים ביקש מאמן הקבוצה, ז'אן טבק, ממילסאפ לעזוב את האימון לאחר שהאחרון לא נשמע להוראותיו, אולם האמריקאי התווכח וסירב לעזוב את הפרקט. מילסאפ אף איחר למספר אימונים ולא הגיע לפעילות קבוצתית שערכו חבריו. מבחינת הפורוורד עצמו, הוא לא היה מרוצה מדקות המשחק שלהן זכה בדרבי (שלוש בלבד). בסביבת השחקן טוענים, כי ישנן מספר קבוצות NBA המעוניינות בשירותיו.

מעבר לכך, בריאן רנדל שב לאימונים מלאים וצפוי לשחק מול נס ציונה ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully