וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי זעם בחדר ההלבשה: "אני קונס את כולם בחצי משכורת"

7.3.2016 / 8:23

יו"ר מכבי תל אביב רתח לאחר התבוסה הביתית בדרבי, בקבוצה הוסיפו: "אין לנו אופי. לבזות ככה את המועדון? זה מכעיס". ביקורת על טבק, אמבקווה יעבור ניתוח. מקל: "זה לוקח אותנו כמה שבועות אחורה"

one

עונת הבלהות של מכבי תל אביב נמשכה אמש (ראשון) עם תבוסה מביכה בדרבי הביתי, 84:68 מול היריבה העירונית הפועל תל אביב. במהלך הרבע הרביעי, כאשר ההפסד הפך להשפלה, הקהל הצהוב החל בקריאות בוז וצעקות "ביזיון" לעבר השחקנים. מכיוון היציעים נשמעו לא מעט גידופים ואוהדים רבים נטשו את ההיכל עוד לפני סיום המשחק. מי שזעם במיוחד היה שמעון מזרחי, שנכנס לחדר ההלבשה ואמר בזעם: "אני אקנוס את כולם בחצי משכורת". יש לציין שהמהלך לא חוקי (מותר לקנוס רק מהפרמיות והבונוסים), והדברים נאמרו בשעת כעס.

קשה היה למצוא פרצופים המומים בקרב הצהובים לאחר ההפסד, אולי בגלל שבקבוצה כבר התרגשו לכל תרחיש עגום בעונה הקטסטרופלית הזו. יחד עם זאת, במכבי תל אביב היה מי שאמר: "לקבוצה הזו פשוט אין אופי. להגיע לדרבי ולבזות ככה את המועדון? זה מכעיס, כולם ידעו כמה הדרבי חשוב למועדון ולאוהדים". בעוד אזור חדר ההלבשה הצהוב היה שקט, החגיגות וקריאות השמחה מחדר ההלבשה האדום נשמעו היטב.

מאחורי הקלעים כבר ניתן לשמוע ביקורות על המאמן ז'אן טבק, למרות הסגל החלש העומד לרשותו. במכבי תל אביב רוצים לראות כיצד תסתיים העונה ואם המאמן יזכה באליפות. היו"ר מזרחי תומך בטבק, אולם קיימים חילוקי דעות לגבי המשך דרכו. המאמן הקרואטי לא הסתיר את תחושותיו ואמר בסיום: "אני מעוצבן על ההפסד במשחק כזה יותר מאשר על המיקום בטבלה. אני עצוב מהדרך בה שיחקנו ומכך שלא ניצחנו בדרבי עבור האוהדים. גם אני וגם השחקנים אשמים".

הפועל תל אביב הביסה את מכבי תל אביב בדרבי

מעמדו של אברהמי התייצב, רותבארט: "יכול לשנות את העונה"

גל מקל שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם טיילר רוצ'סטי, אייק אופייבו. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכול. שחקני מכבי תל אביב אתמול/ברני ארדוב

גל מקל סיכם את המשחק: "אני מאוכזב, כולם מאוכזבים. הרגשתי שהגענו עם אנרגיות, מאוד רצינו, אבל רדפנו אחרי הפועל כל המשחק והכנסנו את עצמנו ללחץ. מגיע להם כל הכבוד, הם נלחמים על החיים שלהם ושיחקו מאוד אגרסיבי. חבל, כי יש למשחק הזה יותר משמעות ממשחק רגיל, אבל זה מה שיש. אני רוצה לנצח כל משחק, בטח בדרבי שיש לו משמעות גדולה יותר. נצטרך לראות את המשחק שוב. אני מרגיש שעשינו קפיצה קדימה בשבועות האחרונים, עד למשחק הזה. אבל ללא ספק הדרבי לוקח אותנו כמה שבועות אחורה. אין ביטחון לכלום ונצטרך לשאול את עצמנו למה זה קורה. אין לי תשובות. אנחנו עובדים קשה במהלך השבוע וחבל שזה לא בא לידי ביטוי".

הגארד הוסיף: "הם היו יותר טובים בריבאונד וזה תורגם לנקודות קלות. אנחנו לא רצנו, לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו. עוברים לי הרבה דברים בראש, קשה לשים את האצבע על מה שקרה. יש דברים שמשפיעים במשחק כדורסל, כשאתה רודף אחרי היריבה זה משפיע על הביטחון והכדורים לא נכנסים".

במכבי תל אביב מנסים לסיים את המגעים מול מלאגה, על מנת לזרז את חזרתו של ריצ'רד הנדריקס לקבוצה. הפרטים הכספיים בין השחקן לצהובים כבר סוכמו ובמועדון מעוניינים להחתימו לעונה וחצי. טרבור אמבקווה, הסובל מכאבים, יעבור ניתוח בברכו וייעד לתקופה של שבועיים עד ארבעה שבועות.

אלייז'ה מילסאפ שיחק שלוש דקות בלבד וחוסר שביעות הרצון של טבק ממנו ניכרה היטב. לפני כשבועיים ביקש המאמן מהשחקן לעזוב את האימון לאחר שזה לא נשמע להוראותיו, אולם מילסאפ התווכח עמו וסירב לרדת. לקראת העונה הבאה, קיימים חילוקי דעות לגבי המשך דרכו של טיילור רוצ'סטי, לו יש חוזה. בקבוצה מאוכזבים מאוד מהתפוקה של רוצ'סטי והתפקוד שלו בלא מעט משחקים העונה, כולל אמש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully