וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסד למכבי תל אביב במחזור הלפני אחרון של העונה

המוליכה שכבר הבטיחה את המקום הראשון נכנעה לנס ציונה 27:26. רמת השרון ניצחה את אשדוד 20:32. סדרות רבע הגמר המסתמנות ומשתתפות הבית התחתון - בפנים

נובאק בוסקוביץ' שחקן מכבי תל אביב כדוריד. ברני ארדוב
הפסד חסר משמעות. בוסקוביץ'/ברני ארדוב

המחזור ה-21 והלפני האחרון בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), כאשר ביום שני תושלם הליגה הסדירה, לפני פתיחת סדרות רבע גמר הפליאוף ומשחקי הבית התחתון בשישי הבא.

הסדרה הראשונה המובטחת היא בין מכבי תל אביב לבני הרצליה, השתיים שיסיימו בשבוע הבא במקום הראשון והשמיני בדירוג, למרות ההפסד של המוליכה היום בנס ציונה 27:26. הרצליה, מנגד גברה על הפועל רמת גן, 22:29.

התוצאה של המחזור שייכת לרמת השרון, שנחלצה מפיגור של שלושה שערים במהלך המחצית הראשונה, וניצחה בקרב הצמרת את הפועל אשדוד 20:32. ניצחון של רמת השרון ביום שני מול הפועל פתח תקוה, יבטיח לה את המקום הרביעי, וייתכן מפגש ברבע הגמר עם יתרון ביתיות מול הפועל ראשון לציון האלופה, שגברה על קרית מוצקין 26:36 ומדורגת במקום החמישי, גם כן עם 27 נקודות.

הפועל אשדוד, שניצחה בשבוע שעבר את מכבי ראשל"צ, שוב החליפה איתה מקומות. אשדוד ירדה בעקבות ההפסד ברמת השרון למקום השלישי. מכבי ראשון לציון גברה על הפועל פתח תקוה 27:34 ועלתה למקום השני עם 31 נקודות. אס"א תל אביב גברה על חולון 25:30.

תמונת הבית התחתון נקבעה סופית, בהשתתפות הפועל פתח תקוה האחרונה, קרית מוצקין הלפני האחרונה, מ.כ חולון במקום העשירי והפועל רמת גן, כך שנותר, כאמור לקבוע ביום שני את תמונות שלוש הסדרות הנותרות, בתוך הדבוקה שבין המקום השני לשביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully