וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "רצינו שמסצ'ראנו יבעט פנדל, אך הוא לא הסכים"

מסי ניימאר וסוארס? האוהדים רוצים לראות את הבלם הארגנטינאי מבקיע את שערו הראשון בקבוצה מאז הגיע ב-2010. מסצ'ראנו: "לא אובססיבי. שער לא ישנה לי את החיים. אין סיכוי שאבעט פנדל"

שערו היחיד של מסצ'ראנו בפרמיירליג:

שלישיית החוד של ברצלונה היא כנראה הקטלנית בהיסטוריה. הכל כבר נאמר על לאונל מסי, ניימאר ולואיס סוארס, שכבשו מתחילת השנה 100(!) שערים משותפים ולא מפסיקים לשבור שיאים. ובכל זאת, יש דבר אחד שאוהדי ברצלונה היו רוצים לראות מעוד שער של מישהו מהם - את חבייאר מסצ'ראנו מבקיע.

הקשר/בלם הארגנטינאי, שהגיע לקבוצה באוגוסט 2010, מעולם לא היה סקורר גדול, בלשון המעטה, אך בכל זאת כבש במדי ריבר פלייט, ליברפול ונבחרת ארגנטינה. בברצלונה, לעומת זאת, עוד לא הרעיד את הרשת ולו פעם אחת ב-269 משחקים במדי הקבוצה.

חברו לחוליית ההגנה, ג'רארד פיקה, אמר לאחר ה-1:5 על ראיו וייקאנו לפני שבועיים, במהלכו החמיץ סוארס פנדל: "אמרנו למסצ'ראנו שייקח את הבעיטה אבל לא היה לו מספיק ביטחון או שהוא פשוט לא רצה". אז זה עניין של ביטחון? לא בטוח. מסצראנו פשוט מתנגד לרעיון שיבעט פנדל רק על מנת לרשום שער במדי בארסה.

חאבייר מסצ'ראנו, ברצלונה. GettyImages
שבר את שיאו המפוקפק של רייזיחר. מסצ'ראנו/GettyImages

"עברתי את מיכאל רייזיחר בכמות המשחקים ללא שער בקבוצה", אמר, "אני ממש לא אובססיבי בעניין. שער לא ישנה את החיים שלי בכלל. אין סיכוי שאבעט פנדל".

יכול להיות, אגב, שלברצלונה עדיף שמסצ'ארנו כן יבעט פנדל או שניים. לקבוצה מאזן פנדלים נוראי השנה. היא קיבלה 14 בעיטות עונשין מ-11 מטר בליגה, והבקיעה רק חצי מהן (פנדל המסירה מול סלטה נחשב כהחמצה), כשמסי, ניימאר וסוארס כולם משתתפים בהחמצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully