וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "אני רוצה לחזור לארגנטינה בתום החוזה שלי ב-2018"

למרות שהוא רק בן 27, כוכבה של מנצ'סטר סיטי הפתיע בראיון בארצו: "רוצה לפרוש באינדפדיינטה". על המינוי של גווארדיולה: "זה מטורף ש-4 חודשים לפני סוף העונה אנחנו יודעים שהמאמן עוזב"

one

אחרי שכבש 26 שערי ליגה בעונה שעברה, סרחיו אגוארו קורע רשתות גם בעונה הנוכחית במדי מנצ'סטר סיטי, בה הוא משחק מאז 2011. בסך הכול כבש אגוארו 128 שערים במדים התכולים מאז הצטרף מאתלטיקו מדריד, אך למרות שהוא בן 27 בלבד, הארגנטינאי התראיין לתחנת רדיו מקומית בארצו והבהיר שהוא מתכוון לחזור לארגנטינה בתום חוזהו שיפוג בסוף עונת 2018/19.

"זה ברור לי, אני רוצה לחזור לאינדפדיינטה ולפרוש כאן", אמר אגוארו והוסיף: "יודעים כאן מה אני רוצה, הם יודעים שאני רוצה לחזור לארגנטינה. המשפחה שלי יודעת שאני רוצה לחזור כשהחוזה שלי יסתיים ב-2018. במנצ'סטר סיטי מתייחסים אליי נהדר ואני לא רוצה לעזוב אותם לקבוצה אחרת באירופה, רוצה לחזור לארגנטינה".

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. רויטרס
שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו/רויטרס

אגוארו התייחס גם לחילופי המאמנים בקבוצתו ועל כך שגווארדיולה יאמן אותו בעונה הבאה: "זה די מטורף שארבעה חודשים לפני סוף השנה אתה יודע שהמאמן שלך עוזב ואתה גם יודע מי יחליף אותו. אני מקווה שנצליח לזכות במשהו כדי שפלגריני יעזוב בצורה הכי טובה שאפשר ואז נתאים את עצמנו למה שגווארדיולה רוצה.

אגוארו נמצא בעיצומה של העונה החמישית במנצ'סטר סיטי, אליה הוא הגיע בכסף גדול מאתלטיקו מדריד. חלוץ נבחרת ארגנטינה כבש במספרים דו ספרתיים בליגה בכל אחת מהעונות במדים התכולים וכמובן גם חתום על אחד השערים הכי מפורסמים בתולדות הפרמיירליג כשכבש את שער האליפות לקבוצתו עמוק בתוספת הזמן נגד ק.פ.ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully