וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהתפרע בפסק זמן: סקרמנטו השעתה את קאזינס ממשחק אחד

הסנטר המצטיין צעק על ג'ורג' קארל במהלך ההפסד לקליבלנד, ניהל "שיחה סוערת" עם ולאדה דיבאץ והורחק מהמשחק מול אורלנדו: "הוא הלך רחוק מדי הפעם, אנחנו חייבים להעביר לו מסר"

שחקן סקרמנטו קינגס דמרכוס קאזינס. Ezra Shaw, GettyImages
שוב מסתבך. קאזינס/GettyImages, Ezra Shaw

יצר ההרס העצמי של דמרכוס קאזינס שוב עובד שעות נוספות. למרות שהסנטר של סקרמנטו רושם עונה אישית מצוינת ומעמיד את המספרים הטובים בקריירה (27.4 נקודות ו-11.5 ריבאטנדים למשחק), בשבועות האחרונות הוא מסתבך שוב ושוב. זה החל בהשלכת כדור אגרסיבית על כריס פול בהפסד לקליפרס, נמשך בכמעט אגרוף לסטיבן אדאמס מול אוקלהומה סיטי, והגיע הלילה (בין חמישי לשישי) לנקודת רתיחה, אחרי שהקינגס הודיעו כי קאזינס מושעה ממשחק אחד בעקבות התנהגותו במשחק מול הקאבס.

במהלך אחד מפסקי הזמן נראה קאזינס זועם על הספסל ומחווה תנועות ידיים וצעקות לעברו של המאמן ג'ורג' קארל. אחרי המשחק קאזינס נצפה בשיחה בטונים גבוהים עם סגן הנשיא ולאדה דיבאץ, וכעבור כמה שעות הודיעו הקינגס כי הסנטר לא ישחק מול אורלנדו. "רצינו להעביר מסר - לא נסבול התנהגות כזו בתוך הארגון", אמר דיבאץ באימון הקינגס הלילה. "הוא הלך רחוק מדי ואנחנו חייבים לשדר על אותו גל. דמרכוס מצוין העונה, הוא מאוד קשוח ולפעמים הוא נלהב מדי ועושה דברים שהוא לא צריך לעשות. אני לא מאשים אותו על האכפתיות ואני שונא לעשות את זה כי הוא ילד טוב, אבל אנחנו חייבים להעביר מסר".

היחסים בין קאזינס לג'ורג' קארל מתוחים זמן רב. בקיץ פורסם כי קאזינס מנסה לשכנע את הנהלת הקינגס לפטר את המאמן, ולפני חודש דווח בארצות הברית כי הוא מחדש את המאמצים במטרה להביא לזעזוע על הקווים. אגב, ג'ורג' קארל, שנעדר מהאימון הקודם של הקינגס בשל פרוצדורה רפואית, אמור לחזור במשחק הבא. "זו הייתה פרוצדורה פשוטה, אני בסדר גמור", אמר למארק ג'יי ספירס מ'יאהו'.

מאמן סקרמנטו קינגס ג'ורג' קארל. AP
שוב לא שקט. קארל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully