וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש: "מקווה שאוכל לחזור העונה"

כוכב מיאמי סיפר שקריש הדם נעלם והביע אופטימיות לגבי האפשרות שישוב לשחק העונה. השופט הוותיק ג'ואי קרופורד הודיע על פרישה

כריס בוש, מיאמי היט. AP
העיקר הבריאות. בוש/AP

כשעזב את מיאמי ב-9 בפברואר, דומה היה שכריס בוש כבר לא ישוב לשחק העונה. הפורוורד הנהדר הודיע שהוא סובל מקריש דם - לא בפעם הראשונה בקריירה - אולם הערב (חמישי), כחודש לאחר מכן, יצא בוש עם חדשות נהדרות כשבישר כי קריש הדם נעלם.

"אני יודע שעלו הרבה שאלות לגבי מצבי הבריאותי ומתי אוכל שוב לשחק", כתב שחקן ההיט. "המצב שלי מעולם לא היה מסכן-חיים. אני מרגיש מצוין. ביחד עם מיאמי וצוות רופאים אנחנו בוחנים את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר כדי לוודא שאהיה בריא עבורי, עבור המשפחה שלי ועבור הקבוצה. אני מתאמן, מתאמן עם הקבוצה, רואה קטעי וידאו והגעתי לכמה משחקי בית. אמשיך לתמוך בחברי לקבוצה בכל דרך אפשרית. אני נותר חיובי שאוכל לחזור לשחק העונה, ומעריך את התמיכה של כולם".

בוש (31, 2.11 מ') שותף העונה ב-53 משחקים בהם רשם ממוצעים של 19.1 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק. ההיט מדורגים במקום הרביעי במזרח.

* ג'ורג' קארל יחמיץ את האימון הקרוב של סקרמנטו, זאת בשל בדיקה שקשורה בסרטן שבגרונו. כשנשאל האם מדובר בהליך רציני, השיב: "לא".

* השופט האגדי ג'ואי קרופורד שאמור היה לפרוש בתום העונה הודיע על פרישה כבר הערב, זאת בשל קרע במיניסקוס. קרופורד החל לשפוט ב-NBA ב-1977.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully