וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: אובמיאנג סיכם את תנאיו בריאל מדריד

במדריד טוענים שהחלוץ הנהדר של דורטמונד, שכבש העונה 32 שערים במדים הצהובים, הגיע לסיכום עקרוני מול זידאן בעצמו לגבי מעבר בעונה הבאה. הבעיה: הגרמנים דורשים עבורו 100 מיליון יורו

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. Getty Images, GettyImages
עונה הבאה בריאל מדריד? אובמיאנג/GettyImages, Getty Images

האם פייר אמריק אובמיאנג, החלוץ הלוהט של בורוסיה דורטמונד ישחק בעונה הבאה בריאל מדריד? ייתכן מאוד שכן. על פי דיווחים שונים בתקשורת במדריד, הסילון מגבון כבר סיכם את תנאיו במועדון המדרידאי, כאשר כעת נותר לסכם את תנאי ההעברה מקבוצתו שנכון לעכשיו דורשת לא פחות מ-100 מיליון יורו עבורו.

התקשורת הגרמנית מדווחת שנציגיו של השחקן נמצאים במו"מ ממושך עם ראשי הבלאנקוס שנחושים להביא אותו בקיץ הקרוב לאור ההצטיינות שלו במדים הצהובים תחת תומאס טוכל. אובמיאנג, 26, סגר את תנאיו מול זידאן בעצמו, כך על פי הדיווחים בגרמניה כאשר דורטמונד שזועמת על הסיכום הזה דורשת סכום דומה לזה ששילמה ריאל לטוטנהאם בזמנו עבור גארת' בייל.

אובמיאנג, שהצטרף לדורטמונד מסט אטיין תמורת 9 מיליון יורו בלבד, נותן את עונת השיא בקריירה שלו וכבש השנה 32 שערים ב-37 משחקים בכל המסגרות והוא אחד המועמדים המובילים לזכות בסוף השנה בתואר נעל הזהב, תואר עליו הוא מתחרה עם כריסטיאנו רונאלדו, לואיס סוארס וג'ונאס מבנפיקה. מוקדם יותר השנה אובמיאנג התראיין בצרפת לגבי מעבר אפשרי לריאל מדריד ואמר: "הבטחתי לסבא שלי שאשחק בריאל מדריד". האם בעונה הבאה ההבטחה תמומש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully