וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "הייתי גונב את האוטו וזורק בננות על תחנת המשטרה"

אוטוביוגרפיה חדשה של החלוץ חושפת סיפורים מטרידים מעברו: "פעם במהלך סכסוך עם חבורת ילדים אחרת מישהו רץ לעברי עם סכין. בתיכון זרקתי ספסל על מורה בגלל ציון לא טוב"

צילום מסך

בשנים האחרונות, אין לאיש ספק כי רוברט לבנדובסקי הוא אחד החלוצים הטובים ביותר בעולם. הסופרסטאר הפולני מככב במדי הנבחרת ובמדי באיירן מינכן, אליה עבר לפני כשנתיים לאחר הצלחה מסחררת בדורטמונד. אלא שלא הכל תמיד היה שמח ומאושר כל כך עבור לבנדובסקי. הוא נולד בוורשה ולאחר שאביו קשישטוף, שהיה ג'ודוקא מצטיין, הלך לעולמו כשרוברט היה רק בן שבע, הילד החל להידרדר ומצא את עצמו בסיטואציות לא נעימות ובחברת ילדים בעייתים במיוחד.

באוטוביוגרפיה חדשה שלו, "הסיפור האמיתי שלי", שחלקים ממנה נחשפו היום (חמישי) לראשונה ב"בילד", לבנדובסקי מספר על הילדות יוצאת הדופן שלו והצרות הרבות שעשה: "תמיד אהבתי מכוניות מהירות, אבל לא יכולתי לחכות עד שהוצאתי רישיון. הייתי 'גונב' את המכונית של המשפחה שלנו פעם אחר פעם לפני שהיה לי רישיון. היום אני יודע שזו הייתה טעות. החברים שלי ואני היינו מארגנים מרוצים ביער, עם כל מה שיכולנו להשיג, מכוניות או אופנועים. עד היום, אם יש לי זמן, אני אוהב ללכת למסלול המרוצים. השיא שלי שם הוא נהיגה ב-320 קמ"ש. בתור ילד, הייתי צריך את האנדרנלין שזה מספק".

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ילדות לא פשוטה. לבנדובסקי/GettyImages

עוד מלבנדובסקי: "מתוך שעמום, היינו נוסעים לתחנת המשטרה ומתחילים להשתולל שם. אני והחברים שלי היינו זורקים על תחנת המשטרה קליפות של בננות ואריזות יוגורט. פעם אחת שיחקנו עם זיקוקים ועצרו אותנו לכמה שעות. הייתי הרבה פעמים משחק את תפקיד הילד האמיץ ועשיתי דברים מטומטמים לגמרי בתור ילד".

החלוץ נזכר במקרה מפחיד במיוחד: "פעם אחת הייתי עם החברים שלי ונקלענו לסכסוך עם קבוצה אחרת. מישהו מהם החזיק סכין ורץ ישירות לכיווני. בתנועה מהירה קיפלתי לו את היד ואילצתי אותו להפיל את הסכין. היום אנחנו צוחקים על המקרה הזה, אבל זה היה ממש מסוכן".

לבנדובסקי סיפר גם על הבעיות בימיו כנער: "בתיכון, אחת המורות נתנה לי ציון לא טוב וזה היה לא מוצדק. התעצבנתי וזרקתי עליה ספסל. פעם אחרת, כשהייתי נער, נסעתי למחנה אימונים ותפסו אותי שם מעשן. העונש שלי היה לשמור באופן צמוד על מטף במשך חצי שנה. חוץ מזה, כל לילה הייתי צריך לעשות שכיבות סמיכה, כפיפות בטן ואז לרוץ ביער".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully