וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולה הבריז מהאימון בטענה שהוא חולה, וצולם בהופעה של כריס בראון

החלוץ המקסיקני של ריאל סוסיאדד נתפס על חם ועל פי הדיווחים בספרד, הוא נקנס בסכום שיא ולא יצטרף לקבוצה למשחק החוץ מול סלטה ויגו. הקפטן צ'אבי פרייטו: "זה לא התקבל יפה בחדר ההלבשה"

צילום מסך

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, שהרחיקו אותה מהמאבק על הכרטיס לאירופה, ריאל סוסיאדד תצא ביום שבת למשחק חוץ לא פשוט בבלאיידוס מול סלטה ויגו. לאור האירועים האחרונים, ייתכן שהקבוצה מסן סבסטיאן תיאלץ להסתדר ללא החלוץ המקסיקני שלה, קרלוס ולה.

תמונה של ולה מבלה בהופעה של הזמר האמריקאי כריס בראון, לצד כוכב אתלטיקו מדריד וחברו לשעבר לקבוצה, אנטואן גריזמן, נחשפה לאחרונה ברשתות החברתיות. עד כאן, אין בעיה. אלא שוולה אמור היה להיות בשעת ההופעה באימון והבריז ממנו בטענה שהוא חולה וצריך להישאר בבית.

בסוסיאדד, מיותר כמעט לציין, לא ממש אהבו את המקרה. המאמן אוסביו סקריסטן כבר הודיע כי ולה יתאמן מעתה בגפו ובנפרד מהקבוצה והוסיף כי ייתכן שהשחקן לא יצטרף לנסיעה לוויגו. על פי ה"אס", השחקן אף נקנס בסכום שיא עבור המועדון.

הקפטן צ'אבי פרייטו אמר: "המאמן החליט שוולה לא יתאמן איתנו ואנחנו מכבדים את ההחלטה הזו. מפתיע כשחבר לקבוצה לא מגיע לאימון. המקרה הזה לא התקבל בצורה טובה בחדר ההלבשה ואמרנו לו את זה. דיברנו עם ולה והדבר הראשון שהוא עשה זה להביע חרטה. אם הוא יכול היה להשיב את הגלגל לאחור, הוא לא היה עושה זאת שוב".

התמונה המרשיעה

האזינו: הפודיום, פרק 20 - מאבק האליפות בין באר שבע למכבי תל אביב עם פז חסדאי, וסיכום UFC 196

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully